zahradník + opravář nový update

Břetislav65
Tento příspěvek byl aktualizován .
Ahoj Simáci.Komu nejde zahradník po telefonu  od Autora Daveo z TS4.Mods.com
"Daveo88_NPCs_Combined"  tak zde máte odkaz kde si ztáhnene update.

http://www.mediafire.com/download/a4ra2hk4m29bybh/Daveo88_NPCs_updatedbyqc.rar

Nefunkční " Daveo88_NPCs_Combined" musíte odstranit.
Do adresáře "Mod" musíte zkopírovat všechny 3 soubory.Odzkoušeno a plně funkční.

Re: zahradník + opravář nový update

To je fajn.

A ten mod jste předělal vy, nebo jste to někde našel?

Re: zahradník + opravář nový update

Břetislav65
Tento příspěvek byl aktualizován .
To není moje.Hledal jsem hledal, až jsem ho našel.Coural jsem po anglickém chatu a tam jsem na to narazil.
Na svém blogu si to opravte.Jinak jste prostě supr.

Re: zahradník + opravář nový update

Problém je, že do článku to jen tak bez zdroje nemůžu dát, bohužel.

Musela bych tam napsat odkaz, kde jste to našel vy.

Jinak děkujeme.

Re: zahradník + opravář nový update

Břetislav65

Re: zahradník + opravář nový update