problém s přechodem na jiný počítač

Charlottka
Ahoj,mám problém,dostala jsem nový pc a nahrála si do něj SIMS4 i Sims 3.DOwnloady i save fungují v pořádku,ale u SIMS 4 mám problém,že se mi nezobrazují stažené věci,které jsem si stáhla online od hráčů do galerie-do záložky Galerie-Moje knihovna.Přišla jsem tak o všechny domy,místnosti i rodiny,které jsem si stahovala online od ostatních hráčů.A ještě jeden problém:Když si stáhnu místnost od někoho,jak ho mohu dát do mého domu(např.jsem si stáhla a měla v galerii krásné venkovní posezení,ale při umísťování do domu se mi vůbec tyto místnosti nezobrazují.Poradíte mi prosím s těmito dvěma problémy?Děkuji mnohokrát .

Re: problém s přechodem na jiný počítač

Ahoj,

K chybějícímu obsahu Knihovny se podívej na tento článek
http://arsepo4.blogspot.cz/2014/11/chybejici-obsah-v-knihovne.html#more

K nezobrazení místností

Vypadá to, že máš poškozenou hru.
Zkus se podívat na tento článek