mé začátky

22 zpráv Volby
12
Odpovědět | Témata

Re: mé začátky

Eva-Benny
Mne sa to stalo mnohokrát; je to pravdepodobne v tom, že si nedodržal "nadmorskú výšku". Musíš nájsť miesto s podobným položením ako to kde si pozemok vytvoril. Trochu to trvá, ale dá sa. :)
Momentálne mám krásnych 55 r.; 4 dospelé skvelé deti (35;32;30;27) a 8 neskutočne rýchlo rastúcich vnúčat... deviate je na ceste.
Objavila som tento portál a som zaň veľmi vďačná...
... všetkým čo sú trpezliví a vedia poradiť aj keď sa pýtame viac-menej stále na to isté.
Vlastne aj na FC som iba kôli ArSePu. Aj tam sú otázky, na ktoré je odpovedané a neraz mi pomohli.
TheSims mi dáva nový obzor a nové nápady do reálu.
Odpovědět | Témata

Re: mé začátky

moni
Administrátor
Paní Evo, děkujeme za krásná slova uznání. Těší nás, že se k nám hráči vracejí, protože mají pocit, že u nás najdou pomoc.
Užívejte si hraní, života i vnoučat
12