mé začátky

plejer99

Re: mé začátky

Povichr
Ahoj

Re: mé začátky

plejer99
ahoj můžu tě poprosit o radu?Nevím jak dál,jak vyřešit tento problém.

Re: mé začátky

DanGaga
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Na mě je to moc velké, ale jinak ujde
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: mé začátky

Povichr
Na začátečníka je to fain. Těším se na tvé další výtvory.
A vítej u nás.

Re: mé začátky

Pokud je to ten pozemek, o kterém jsme včera mluvili, postavil jsi ho na místo vojenské základy.

Byl pozemek, na který jsi svůj dům přesunul, rovný? Pokud ne, zkus pozemek před umístěním domu zarovnat tak, aby byl zcela hladký...

Nevím, zda Ti toto pomůže. S mými pozemky se mi to nikdy nestalo.

Re: mé začátky

plejer99
ahoj Moni ne udelal jsem ho jinde a potřeboval bych zarovnat celou stránku.Je to hotel tak nejde aby měl okna a balkony do skály tak to nevím.Ale po přenesení na pozemek mě to připadá jako kdyby tam spadl z letadla.Proč nezůstane zároveň se silnicí a okraje pozemku jsou v podzemí?

Re: mé začátky

plejer99
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Ahoj děkuju.Hezký den.Jarda.

Re: mé začátky

plejer99
Odpověď na tento příspěvek od DanGaga
Zdravím tě a děkuji za vyjádření.Jarda.

Re: mé začátky

Promiň, máme teď kvapík kolem nového dodatku Obludárium

Pokud jde o to tvé propadnutí budovy po přemístění pozemku na jiný, s tím se nedá nic dělat.
Stát by se to nemělo. Nikdy se mi to také nestalo. Ale nedávno měla podobný problém i Sonia.
Prostě musí být v původním pozemku nějaká chyba.
Udělej prosím obrázek pozemku, kde je vše tak jak má být, tedy z místa, kde jsi ho stavěl. Pokud možno tak, aby bylo vidět celý pozemek.
Obávám se, že ani tak Ti ale asi neporadím...

Re: mé začátky

plejer99
pokud je to tak,že to normálně nedělá,tak to už nebudu řešit.Mám tam už jiný dům.Nevim jak tady vložit další příspěvek.To mám pořád dávat více?děkuju Jarda a samozřejmě  tě zdravím.

Re: mé začátky

Ne, musíš kliknout na odpovědět
Buď klikneš na odpovědět u příspěvku, na který chceš skutečně odpovědět a pokud chceš jen psát další příspěvek, tak klikni na odpovědět u posledního příspěvku ...

Re: mé začátky

plejer99
Ahoj děkuji ty ranní ptáče.

Ne, musíš kliknout na odpovědět
Buď klikneš na odpovědět u příspěvku, na který chceš skutečně odpovědět a pokud chceš jen psát další příspěvek, tak klikni na odpovědět u posledního příspěvku ...
moderátor, spící admin

Pokud odpovíte na tento e-mail, vaše zpráva bude přidána do diskuze níže:
http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/me-za-atky-tp5710677p5710849.html
Pro odstranění odběru z mé začátky, zde klikněte.
NAML

Re: mé začátky

Ranní ptáče, dál doskáče

A kdy budou obrázky rodinky?

Re: mé začátky

plejer99
ahoj myslíš jako avatary?

Re: mé začátky

plejer99
Odpověď na tento příspěvek od moni
moje žena Monika se mi moc nepovedla.spíš do obludaria

Re: mé začátky

plejer99
tady už letí

Re: mé začátky

plejer99
Tento příspěvek byl aktualizován .
a já

Re: mé začátky

plejer99
a to je terka dvojče

Re: mé začátky

Tak já pořád čekám, kdy se ukáží obrázky rodinky, ale pořád je nevidím
12