jakubsims4

17 zpráv Volby
Odpovědět | Témata

jakubsims4

Totodile7625
Po tom čo sa mi v knižnici na Origine konečne objavilo demo CAS, som sa hneď pustil do toho. Z nového nástroja som celkom nadšený, simíci vyzerajú naozaj dobre. Podľa môjho názoru sú omnoho krajší ako trojkový. (Až na tie vlasy... ale tak pevne verím v kvalitný CC. ^^)

Mám tu niekoľko simov, ktorí nemajú špecifické mená. Iba som jednoducho experimentoval so skinmi, vlasmi a oblečením. (Ktorého spolu s tými vlasmi je zatiaľ žalostne málo. Dúfam že to nie je všetko čo plánuje základná hra ponúknuť.)

A nie. Chlapov ešte furt neviem vytvoriť.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Sonia
Administrátor
Ta zrzka je pěkná. Pak ten simík s patkou v zeleném svetru má dobrý tvar obličeje.

Jinak koukám, že řasy jsou stejně slepené jak vlasy. Vidím to dobře?
Myslím tím to, že v TS3 jsou vlasy pěkně strukturované, ale v TS4 vypadají vlasy jak z reklamy na Ramu.

Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Totodile7625
Vskutku... tie vlasy to bude chcieť ešte nejaké tie pretexturácie. Osobne vidím v CC to TS4 veľký potenciál. ^^

--

Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Sonia
Administrátor
On je sexy, a ona děsná mrcha

Povedli se ti

Jakube jaké máš ID Origin?
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

moni
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Souhlasím s Tebou. Myslím, že v CASu půjdou dělat opravdu se Simíky kouzla, jakmile bude dostatek solidních downloadů...
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Totodile7625
Som rád že na Teba tak pôsobí Soni. Má to byť zlá, zvodná a romantická dievčina.  Tak ako všade. ^^ Totodile7625.

Už teraz to je radosť tých simíkov tvoriť. Ja som z nich nadšený, sú nádherní. A viem si na nich úplne predstaviť nejaké poriadne vlasy, alebo nejakú perfektnú textúru očí ako v TS3. Otázne je ako potom budú zapadať do samotnej hry, ktorá je... plastelínová jak oni teraz.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Sonia
Administrátor
Požádala jsem tě na Originu o přátelství. V Galerii jsem tvůj odběratel.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Totodile7625
Už som si Ťa aj ja pridal.

Ďalšie dve potvory. Manželia.

Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Sonia
Administrátor
Vypadají šťastně
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Totodile7625
Najprv som čítal že 'vypadají špatně'.
(Asi podvedomie hovorí za môj osobný názor samo. )
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

moni
Administrátor
 Já také občas čtu něco jiného, než autor píše
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Totodile7625
Pár simíkov, ktorí sú úplne mimo moju misu. Vôbec sa mi nepáčia a vôbec to nie je môj štýl. Ale pochválim sa.

Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

moni
Administrátor
Zrzka je náhodou opravdu hodně dobrá. Moc se mi líbí
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Podarili sa ti  .  Hlavne sa mi najviac páči ryšavá a bruneta
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Sonia
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Ale ten kluk je zvláštní. Toho určitě nikdo nemá.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Totodile7625
Amno, snažil som sa aby bol originálny. Bohužiaľ niekedy vedie cesta k originalite cez absurdnosť zjavu.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims4

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Hrozně se mi líbí tví simíci. Máš pro ně cit