jakubsims3

302 zpráv Volby
1234 ... 16
Odpovědět | Témata

jakubsims3

Totodile7625
Môj blog z ktorého vám sem hodím nejaké tie ukázky a odkazy k nim. :)
( Snáď ma neukameňujete, keď nebude všetko na stiahnutie ... totiž v poslednej dobe tvorím simíkov, ale polovicu downloadov ktoré majú na sebe neviem, odkiaľ majú :/ )

Začnem teda umením. :)
Pop Abstract Art

Stiahnuť si ho môžte tu.

Obraz "Výkrik", alebo "Vreskot"

Odkúpiť priamo z múzea si ho môžte tu

A ako posledný, ale nie úplne vám predstavím "mutáciu" vyššie uvedeného obrazu
Obraz "Výkrik" v podaní Homera Simpsona

Kúpu potvrdíte kliknutím sem

Dúfam, že sa Vám moje exponáty páčili.

Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

ArSePo
Administrátor
Líbí. Ty poslední obrazy jsem ti dnes chválila u tebe na blogu
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Totodile7625
Keby si ma nebola upozornila, ani si nevšimnem ... ja som zvyknutý, že na blogu mám vždy pri komentároch jednu veľkú nulu, tak to ani už nekontrolujem.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

moni
Administrátor
Tím se netrap, na blogy píše komentáře málokdo a málokdo klikne.
A máš pěkný avatar
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Povichr
Ahoj Jakube.
Simpson je skvělý.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Totodile7625
Tak to Vám ďakuje za chvály!

A teraz nejaký domček.
Modrý Palác

Toto je jedna z mojich stavieb, na ktorú som veľmi pyšný!
Ak by ste o ňu mali záujem, kontaktujte môjho realitného agenta.

Ale nedá mi neupozorniť Vás, že tento dom je obývaný obyvateľom, ktorého podľa zmluvy nesmiete vysťahovať ...

... Maximálne tak vyloviť.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Povichr
Ve stavění se pořád zlepšuješ. Stavba vypadá krásně pohádkově.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Totodile7625
Vďaka. Som rád, že sa ti páći. Ale toto bol môj prvý a posledný hrad. Vôbec mi to nejde.  Hrady a zámky radšej prenechám experotvy. Moni?

Rich Garden Librar

Prosím, pri sťahovaní budte opatŕný a hlavne budte ticho! V knižci sa nerozpráva.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Povichr
Je tam hezký vchod. Tam to musí vonět.

Já hrady nestavím. Chybí mi trpělivost.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Totodile7625
Simon
Táto siminka nie je bohužiaľ na stiahnutie. Ale rád Vám ju predstavím. :)

Je charismatická.

Má rad zábavu.

Večne zamilovaná.

"Ja nič, ja muzikant"

Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Povichr
Je hezounká.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Totodile7625
Vďaka!
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

moni
Administrátor
Je pěkná, takže je škoda, že ji nechceš dát ke sdílení...
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Totodile7625
Ja by som aj chcel ... ale tie downloady, čo má na sebe nepustia.

Little Red House

Stihahnuť si ho môžte kliknutím sem

Taktiež mám novú ikonku blogu. Ak chcete, môžte si ju pridať na blog. Budem veľmi vďačný!

Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

ArSePo
Administrátor
Pěkný dům a ty hezké balkóny
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

moni
Administrátor
Musím říci, že za tu dobu, co jsem tvoje věci přestala vídat, jsi se velmi posunul jak ve stavbě domů, tak při tvorbě simíků.
Jakube, myslím si, že by jsi měl ty downy, pokud jde o simku, dohledat a dát jí tak k dispozici ke stažení. Za tu trochu práce to stojí
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Totodile7625
Veľikánska vďaka obidvom.
Tiež som nad tým tak uvažoval. Teraz akurát hladám downloady, ktoré som použil na Montyho. Dnes by som ho dal na stiahnutie. A postupom času tak aj ostatných.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

moni
Administrátor
Uděláš jen dobře, protože jsou pěkní a je škoda je nepustit do světa. Zbytečně se tak připravuješ o možné nové čtenáře na svém blogu
Navíc je to i praktické kvůli Tobě, že až si to budeš chtít někdy znova nainstalovat, budeš vědět co
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

Totodile7625
Tak dnes Vám sem snáď nejakého toho simíka hodím.
Ale medzi tým niečo z archívu ...

Abstract Women Wall

Ak by ste mali záujem, klikajte sem.
Odpovědět | Témata

Re: jakubsims3

moni
Administrátor
Jakube, to je tapeta? Asi ano.

Je to moc pěkné
Pokud je to tapeta, mohl by jsi na ni udělat návod, když by se Ti chtělo...
Mohlo by se to potom zveřejnit i na blogu, když by byl návod dobrý...
1234 ... 16