Zoo

Re: Zoo

Povichr
To je nádhera. Škoda, že k tomu není napsané o jaký druh zvířete se jedná.
Moc pěkné fotky.

Re: Zoo

Totodile7625
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
To sú perfektné fotky Soni!
ten orol je proste dokonalý. A to posledné je čo za vtáka prosímťa?

Re: Zoo

Karančo jižní, Jakube. To je z Jihlavské zoo. Jsou to ptáci od sokolníků.

Majdi -  celé názvy se nepamatuji, ale od shora dolů je to:

klokan
tuleň
medvěd
hrošík nigerijský

medvěd malajský
nějaké mládě od kozy
Lemur
Surikata
Orel
Karančo jižní

Re: Zoo

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Zoo

Povichr
Díky Soni.

Re: Zoo

Nemáš zač, příště to rovnou napíšu

Re: Zoo

Paráda, málem jsem tu teď omdlela, což by byl problém, protože bych nemohla jít kutit
Až na výjimky bych se tu s čumáčky pomuchlala

Krásné fotky

Re: Zoo

Frogynka
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Obrázky jsou boží .
A poznala jsem i, že je to zoo v Jihlavě. Už se těším, až tam budou ty žirafy, to bude parádní .
Já se kouknu do pc, abych sem taky nějaký fotky hodila

Re: Zoo

Velbloud

Vydry

Medvěd s mláďaty

Panda

Panda - mládě

Re: Zoo

Ježkovo voko, vydry bych hned teď omuchlala tak, že by byly rozcuchané na všechny strany

Re: Zoo

Totodile7625
Tie vydry sú nádherné!

Re: Zoo

Povichr
Všechny zvířátka jsou k pomuchlání.

Re: Zoo

Dave Luv
Administrátor
Tohle zvířátko je taky k pomuchlání
Jde o spícího vrápence malého (druh netopýra) - je fakt malý, nebyl větší než dlaň.

Vrápenec malý - Ochozská jeskyně

Re: Zoo

Škoda, že nebyl ochoten hodit očkem do hledáčku  mají krásný kukuč

Re: Zoo

Odpověď na tento příspěvek od Dave Luv
Jé, netopýr a já si ho všimla až teď. Asi proto, že jsem nečetla text a přišlo mi to jako flek v jeskyni

Ale Dave, jinak je to hezká fotka

Re: Zoo

*Gina*
Odpověď na tento příspěvek od Dave Luv
Netopýři jsou fajn. Já bydlím v bytě v sedmém patře a pod střechou mají někde netopýři hnízdečko a tak se mi občas v létě stane, že mi večer při větrání vletí do bytu.  Jednou to bylo malé mládě, podruhé dospělý jedinec.. no vyhnat ho z bytu byl poněkud problém.
Mám: The Sims 3, CeHo, PoSnů, PoSe, DoMa, Show, Oblud, RoObd, StuŽi a TropRáj. Kolekce: Luxusní bydlení, Na plný plyn, Zahradní mejdan, Přepychové Ložnice, Sladké Radosti K. P. a Styl 70., 80. a 90. let. Netbook: AMD E-450 APU with Radeon(tm) HD Graphic 1.65 GHz, RAM 4 GB

Re: Zoo

*Gina*
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Wow! Ty tvé fotky jsou víc než jen povedené!
[...]

Cca dva roky zpět v Zoo v Ostravě. Musím zajít letos do Zoo a nafotit opravdu hezké fotky.
Všechny zvířátka  jsou tak nádherná!

[...]
12