zoidy97
Tak jsi teda taky založím koutek.

Bonnie Awsome

Annie Borth

Sub-Urban house

A můj nejlepší kousek, Twinbrook Times!

Re: Zoidyho špinavá popelnice nápadů!

Pěkné holčiny, zejména Annie je kus
Jsem si původně myslela, že ten dům je redakce TT, než jsem si uvědomila, že ten odkaz na TT je odkaz na časopis

Všechno moc pěkné

Re: Zoidyho špinavá popelnice nápadů!

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od zoidy97
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Zoidyho špinavá popelnice nápadů!

Povichr
Vítej Zoidy

Mě nejvíce zaujal domeček. Má pěkné zákoutí s vířivkou. No a časopis je bombastický.

Re: Zoidyho špinavá popelnice nápadů!

Štěpán Filous
Taky tě tady vátám.

Domeček se mi líbí moc a siminky se ti taky moc povedly.

Re: Zoidyho špinavá popelnice nápadů!

Totodile7625
Ciao! Výtovry Ti nekomentujem. Pri najmenšom som Ti ohodnotil každý už dva krát.

Re: Zoidyho špinavá popelnice nápadů!

zoidy97
Tak díky Kubo!

Re: Zoidyho špinavá popelnice nápadů!

Ahoj Zoidy

Re: Zoidyho špinavá popelnice nápadů!

Vlasta Drábková
Vítám tě
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Zoidyho špinavá popelnice nápadů!

SimLucka
Taky tě tu vítám, i když si tu déle než já, ohledně toho domku, dala bych tam nějaký ten stromek a kytky, ale jinak moc hezkej.
Vše nejde hned nejlépe, ale cvik dělá mistra.