Znečištění půdy

Mapa znečištění půdy

Datové mapy najdete v pravém dolním rohu

Půdu znečišťuje výpust kanalizace a průmysl.

Jak půdu vyčistit

Půdu vyčistí stromy.

Okolo továren vysaďte les a tím zamezíte postupujícímu znečišťování půdy. Les časem umírá a je třeba ho obnovovat.

Pokud máte už půdu hodně zamořenou a potřebujete ji vyčistit, zbourejte továrny a vysaďte les.  Továrny (zóny) umístěte do části, kde nemáte obytné domy.

Re: Znečištění půdy

Totodile7625
Soni, vďaka za radu! Znečistenie pôdy ma už hodne štvalo a nevedel som ako sa s ním vysporiadať!

Re: Znečištění půdy

To jsem ráda, Jakube

Mně na tom málem zkrachovalo město. Takže jsem to řešila nakonec tak, jak by se to řešilo asi ve skutečnosti. Udělala jsem rekultivaci a ono to zabralo.  O to jsem se musela podělit.

Zbourala  jsem zasažené domy včetně silnic a vysadila jsem tam les a počkala až se to vyčistí.

Od teď už vím, že vedle továren musí být vždy hustý les a musí být pořád obnovován. Naštěstí les není tak drahý jako parky.

Re: Znečištění půdy

Názorný příklad jak stromy vyčistí půdu

Znečištěná půda pod obytnými domy

Zbourám domy a vedlejší silnice

Vysázím stromy a občas kontroluji.

Opět vysázím stromy. Stromy jak postupně čistí půdu, vymírají.

A po čase je čisto.

Domy jsou postaveny a dle mapy hodnoty pozemků je vidět, že vyčištění pozemku bylo úspěšné.

Re: Znečištění půdy

Totodile7625
A môžem ešte otázočku? Ako sa dá rýchlejšie vysadiť viac stromov? Pretože jak klikám tak klikám, vždy mi vyrastie iba jeden - dva. A to nehovorím o tom že musím stále klikať myškou jak blázon.

Re: Znečištění půdy

Jakube, protože se nejspíše kliknutím trefíš zrovna na místo, které je zastavěné. Jsou to přečnívající části dekorací a pozemků, které splývají s běžnou trávou. JInak se i na správném místě objeví v kruhu jen pár stromečků, ale během  chvíle se rozrostou a kruh vyplní.

Jinak já žádnou zrychlenou fintu na sázení stromů  nevím.

Re: Znečištění půdy

Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Jakube, je to jak píše Moni. Samozřejmě, že můžeš kliknout na jedno místo vícekrát a o to víc tam budeš mít stromů.

Re: Znečištění půdy

Jakube tady máš video jak sázím hustý les.

Dokud se neukáže bílý kruh klikám pořád na jedno místo