Ze života simíků a mazlíků

1234 ... 16

Ze života simíků a mazlíků

Když třeštím

Našla jsem, oprášila jsem, upravila jsem, starou story copaté lady

Re: Ze života simíků

Dost dobrý i ten filtr je bezva

Re: Ze života simíků

Ty by  jsi si měla pamatovat ty svoje poznámky u mne na FB

Re: Ze života simíků

No koukám, máš je tam, ale proč si je mám pamatovat? Mám dlouhé vedení

Re: Ze života simíků

Totodile7625
Tento príbeh si pamätám! A opäť ma rozosmial tak ako naposledy!!

Re: Ze života simíků

Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Soni, nemyslím obsahově, jen že si to komentovala

Díky Jakube

Čistila jsem PC od obrázků, protože jich v něm mám kolem 5000 a dospěla jsem k závěru, že tohle je škoda vyhodit...

Re: Ze života simíků

Povichr
S obrázky si umíš pohrát a příběh je komický.

Re: Ze života simíků

Díky Majdi

Re: Ze života simíků

Já vám ho musím ukázat. Je tak sexy.

Ano. To jsem já a jsem sexy.

Jsem hvězda a simky po mě šílí.

Jo.

To koukáte, co?

Jsem prostě SimsnMan

Re: Ze života simíků

Ty plavky vyvolávájí optický klam velmi slušné výbavy

Re: Ze života simíků

Povichr
Jo, jo.

Re: Ze života simíků

Totodile7625
To pobavilo Majdi.
Soni:

Re: Ze života simíků

Abyste nebyli ochuzení o takové pěkné domací sprchování  Úplně se mi podlomila kolena, proto ten pohled zespoda

Re: Ze života simíků

To je nuda

Ale s paprskem v hlavě je to konečně bžunda

Re: Ze života simíků

Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Sonia napsal(a)
Abyste nebyli ochuzení o takové pěkné domací sprchování  Úplně se mi podlomila kolena, proto ten pohled zespoda
Ani se Ti nedivím ...

Re: Ze života simíků

Povichr
Vypadá to jako sprcha v páře.
Simík vypadá dokonale.

Re: Ze života simíků

To je ze života. Zeptám se tady

Šla jsem o půlnoci na hřbitov a našla jsem tam tohle červeně svítící semínko. V inventáři už má normální barvu.

Už jste ho někdo našel? Já to vidím poprvé.

Re: Ze života simíků

Totodile7625
Ja som ho videl na akcii k uvedení Maznáčikov. Boli sme pri PC piati a nevedli sme čo to bolo. Na zemi to blikalo červeno a hra hláasila, že ide o neznáme semeno zvláštnej kvality. Po zobraní sme neboli o nič múdrejší, takže Ti to nepoviem.

Re: Ze života simíků

Takže jdu zahradničit. Jsem zvědavá, co z toho vyroste.

Re: Ze života simíků

Povichr
Vždyť je to plazmové ovoce. Tohle jedí upíři.
Jste to nějak zaspali.
1234 ... 16