Zahradní sbírka

Vervada
Zdravím, potřebovala bych poradit ohledně zahradničení. Snažím se mít kompletní sbírku a když jsem se pokoušela sehnat tulipány zjistila jsem z vašich i jiných stránek že jsem pouze na dvou místech v Lázeňské oáze. Bohužel jakmile přijdu na tyto pozemky všechny sběratelské předměty v těchto oblastech chybí - žádné květiny, žádná ruda.. Na ostatních obecních pozemcích v LO jako parky a bary všechny květiny jsou, ale jsou jakoby zamrzlé a ani po několika dnech nezrají.
Nevíte co s tím? :)

Re: Zahradní sbírka

Ahoj, to je asi nějaká chyba ve hře.

Ukládáš správně hru? http://arsepo4.blogspot.cz/2015/03/jak-spravne-ulozit-hru.html

Máš hru aktualizovanou?

Zkoušela jsi opravit či obnovit hru hru? http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

Nebo si tulipán můžeš stáhnout tady? http://modthesims.info/download.php?t=548529

Re: Zahradní sbírka

Vervada
Ahoj no vidíš, to ukládání dělám určitě špatně, to mně nenapadlo že to škodí :-/. Jinak aktualizováno mám a opravu jsem taky zkoušela. Nakonec jsem sehnala přes ten debug cheat ale stejně mně mrzí že to nefunguje normálně..:-) no asi jsem to pokazila ukládáním.. to budud muset asi přeinstalovat hru že?

Re: Zahradní sbírka

Stačí to obnovení hry a nevracej do hry Saves (uložené hry).