Wohoo,těhotenství

dedess109
Ahoj,chtěla jsem se zeptat,jak tvůrci říkali (myslím že v gurutweets) že siminka při častém Wohoo má šanci otěhotnět,je to pravda? :)

Re: Wohoo,těhotenství

Já tedy nevím, ale jestli jsi malé dítě, tak Wohoo je výraz pro sex. Pokud tedy 2 simíci odlišného pohlaví mají sex, může siminka otěhotnět.

Jinak pokud jsi dospělý jedinec, jako fórek je to tedy slabší :)

Re: Wohoo,těhotenství

dedess109
Já vím že Wohoo je výraz pro sex,ale jsou 2 možnosti buď pokusit se o dítě nebo milovat se.Ale tvůrci říkali že při častém wohoo tedy milování může siminka otěhotnět.Takže se ptám jestli siminka může tedy otěhotnět pokud dá možnost jen milovat se , místo pokusit se otěhotnět :)

Re: Wohoo,těhotenství

Abych řekla pravdu, tak já ve hře se simíky moc nesexuji. Je to docela nuda, dívat se na nic.

Takže nevím. Budeš to muset vyzkoušet :)

Pokud bych chtěla dítě na tuty, určitě bych použila interakci pokusit se otěhotnět.  Nezdržovala bych se "jen" Woohoo :)