Vyhlášení vítězů

V tomto tématu budou zveřejněni tři soutěžící, jejichž výtvory nejvíce zaujmou tým ArSePo a získají po jednom dodatku Roční období. Současně bude udělena cena i čtvrtému soutěžícímu, který zaujme tým ArSePo, přičemž tento získá cenu 1000 simpointů.

Re: Vyhlášení vítězů

A je tu vyhlášení vítězů soutěže.

Obrázky s vítěznými výtvory, které získávají dodatek Roční období, jsou  řazeny zcela náhodně a neoznačují tak pořadí umístění.

Informace pro vítěze

Zašlete nám na náš e-mail  arsepo.ts3@gmail.com  vaši e-mail adresu. Na tuto adresu vám bude zaslán registrační kód hry a registrační kód k Ledovému salonku.
Návod jak si hru zaregistrovat a stáhnout, pokud to neumíte, zjistíte v našem návodu

Registrace hry a dodatů

Registrace Ledového salonku
Zde

Dodatek Roční období obdrží

Deny12

Kattkaa

Peťka Falcora

1000 Simpoints obdrží

Ferygery

Re: Vyhlášení vítězů

Vítězům blahopřejeme
a ostatním soutěžícím přejeme hodně štěstí v dalších soutěžích.

Re: Vyhlášení vítězů

Totodile7625
Blahoželám víťazom a ich výtvorom. Sú naozaj parádne. Obrovský palec hore.

Re: Vyhlášení vítězů

Fuzzka
Odpověď na tento příspěvek od moni
To je smůla!!!JÁ snad začnu plakat!!! :DDD
Vítězům to přeji a užijte si tento dodatek!!

Re: Vyhlášení vítězů

Ferygery
Odpověď na tento příspěvek od moni
Jéé, mockrát děkuju, jsem opravdu rád :)) blahopřeji ostatním vítězům, a ostatním hodně štěstí příště :))
František Gerát

Re: Vyhlášení vítězů

Kattkaa
o muj boze fakt dekuju, jsem v nemocnici tak vam email napisu az me pustej domu. A  ostatnim vitezum blahopreji a tem co nevyhrali preji stesti priste

Re: Vyhlášení vítězů

Kattkaa

jasně, hra nikam neuteče, počká na Tebe

FeryGery

Potřebujeme ten tvůj e-mail. Psala jsem Ti to v mejlíku, tak se číhni do pošty

Re: Vyhlášení vítězů

komces
Všem blahopřeji a samozřejmě se těším na další soutěže.Ahojky všichni komces

Re: Vyhlášení vítězů

Moninek
Přidávám se ke gratulacím zaslouženým vítězům! Parky a pláže vaše - a samozřejmě i všech zúčastněných, byly vážně skvělé :)
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Vyhlášení vítězů

Nika11194
Gratulujem všetkým vítazom a užite si dodatok :) Na mna sa hádam štaštie usmeje na budúce :D

Re: Vyhlášení vítězů

Deny12
Odpověď na tento příspěvek od moni
Jejj nemyslela som si že by som mohla vyhrať veľmi pekne dakujem a gratulujem aj ostatným víťazom

Re: Vyhlášení vítězů

Není zač :)

Re: Vyhlášení vítězů

Kattkaa
tak jsem se vratila jenze ja se na internet nedostanu jen pres mobil a nevim jak mam ten email vam poslat ja to nechapu   myslim to tak, jak poznate ze jsem to ja

Re: Vyhlášení vítězů

Kattko, potřebujeme vědět zda-li ti kód ke hře můžeme poslat na ten e-mail pod kterým si zaregistrovaná u nás na fóru.

Re: Vyhlášení vítězů

Odpověď na tento příspěvek od Kattkaa
Kattkaa, potřebujeme prostě tvůj e-mail, kam Ti můžeme poslat registrační kódy hry a ledového salonku...

Re: Vyhlášení vítězů

Kattkaa

Včera jsem Ti poslala registrační kódy k RO a Ledovému salonku. Potřebuji, aby jsi nám potvrdila, že jsi  je převzala.

Re: Vyhlášení vítězů

Kattkaa
Jj převzala děkuju

Re: Vyhlášení vítězů