Vyšetřovatel

Jmenuji se Kleofáš Seberto

 Rád nahazuji udičky...

 ...a ještě raději se dobře nacpu.

 Když jsem hladový, mám chuť někomu srovnat ciferník.

 Bylo pro mne velkou výzvou stát se slavným Soukromým Očkem.

 Proč?

 Musím platit účty

Jak sehnat takový flek?

 Hledej nabídky v novinách,

 hledej nabídky na internetu

 a nebo na příslušném úřadě.

Co vás čeká?

 Slibná

Kariéra

 1- Slídil

 (nový ohoz)

 2- Vyšetřovatel menších případů

 (lupa)

 3- Extra slídil

 (dveře pro kancelář)

 4- Ztřeštěný křižák

 (sada na snímání otisků)

 5- Objevitel obskurních stop

 (nový ohoz)

 6- Řadový detektiv

 (nástěnka)

 7- Čmuchal s licencí

 (nová interakce plížení)

 8- Komisař

 (auto)

 9- Vyšetřovací expert

10- Soukromé očko

 (nový ohoz)

Odměny za vyřešené případy

Vloupačky

Snímání otisků

Hledání stop

Vydírání

Slídění

 v popelnicích

 v poštovních schránkách

 sbírání důkazů

Re: Vyšetřovatel

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

 To záleží na vaší náladě a psychickém stavu.

 Můžete pracovat přímo na policejním úřadě...

 ...kde máte na výběr různé nezáživné činnosti.

 Pokud jste se hodně nacpali a nechce se vám honit zločince,
 procvičujte hackování.

 Jste tak trochu potróbli?
 Dejte se na šmírování.

Ovšem největším zážitkem jsou samotné případy vašich klientů.

Re: Vyšetřovatel

Případ bolavých nohou

 Zavolala mi Lady Cook...

 Kde ta paninka bydlí?

 Není nad osobní rozhovor. Utužujou se vztahy.

 Lady má podezření na jednu svou sousedku.

 Tak se trochu projedem.

 Vyplatilo se. Je to kus ženské.

 Až na to, že ona to nebyla.

 V nemocnici mi vše potvrdili.

 Lady Cook je náměsičná.

 Vše se vyřešilo a palec Lady Cook bude v pořádku.

 A teď se budu věnovat jiným horkým případům.

Re: Vyšetřovatel

Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Je to skvělý Majdi, děkuji. Vtipný návod

Mám chuť si zahrát s detektivem