Volná diskuze

Re: Volná diskuze

Založila jsem speciálně podfórum pro pozvánky. S tím, že si každý může založit svoje téma.

Re: Volná diskuze

Nigueli
Je super, že tu tohle podfórum je :D Docela jsem ho tu postrádala, protože momentálně hledám nějaký český region :)
No nic, já zatím budu čekat, až se sem někdo napíše něco o nějakém regionu, abych se mohla k někomu do hry připlést :D :)

Re: Volná diskuze

DanGaga
Nevíte jak dospěji k tomu, aby měli budovy vyšší úrovně?? (paneláky, mrakodrapy...)
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Volná diskuze