Vlkodlak

 Nebudu to protahovat. Jsem vlkodlak.

 Že na to nevypadám? Tak ještě jednou.

 Tady jsem. Ten chlupatější.

 Neproměním se ve vlkodlaka jen při úplňku a když jsem vyvedený z míry.

 Mohu se proměnit kdykoliv chci.

 Proměna není možná při těhotenství.

Re: Vlkodlak

 Proměna mě baví. Vypadám při tom skvěle.

Re: Vlkodlak

 Rád vyju na měsíc.

 A rád si brousím drápky.

 Lovení je zábava

 Často vyčenichám něco zajímavého.

 Pokud je poblíž má smečka, můžeme lovit společně.

EDIT Moni:

Jak se dostat do smečky.

Napřed je nutné smečku vytvořit.
Vytvořit ji lze rozšířením vklodlačí kletby na pět normálních Simíků. Poté se Simík stane vůdcem smečky.

Vlkodlačí kletbu bude Simík umět od druhého stupně lykantropie.

Re: Vlkodlak

 Interakce k jiným simíkům

 Nevhodné čichání

 Nepovedené prokleté kousnutí

 Romantické interakce

Re: Vlkodlak

 Interakce k jiným vlkodlakům

 Trénování souboje

 Podrbat bříško

 Aportovat

Re: Vlkodlak

 Vlkodlaci mohou mít vlkodlačí miminka

 Batole může výt na měsíc, trénovat lov a škrábat nábytek

Re: Vlkodlak

Povichr

 A vlčí mládě roste :)

 Přibyla interakce proměny

Proměna

Re: Vlkodlak

Povichr

 Pokud natrefím na další zajímavé informace, postupně doplním.

Re: Vlkodlak

Díky Majdi

Re: Vlkodlak

ZuzuKa
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Paráda :). Teď zrovna za vlkodlačí rodinku hraju. Mám dotaz, jde si upravit vlkodlačí podobu ve hře? Děkuju, Zuzka

Re: Vlkodlak

Povichr
S cheatem Testingcheatsenabled true to půjde. Pak klikni pravým tlačítkem (na myši) na simíka i se zmáčknutým Shiftem na klávesnici a objeví se ti nabídka, která ti umožní upravit vlkodlaka v režimu tvorby simíka. Nebo pošli vlkodlaka na plastickou operaci. Jenže tam to nemáš nikdy jistý.

Re: Vlkodlak

ZuzuKa
Toto jsem už právě zkoušela :), jinak bych vás neobtěžovala :D. Jenže když dám právě tu úpravu přes kód, stejně tam není nikde tlačítko na přeměnu a tudíž nelze upravit vzhled vlkodlačí podoby :(. Stejně tak plastika.

Re: Vlkodlak

Jde to přes Master Controller

Funkce podpůrné / Upravit v CAS

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Popis-a-instalace-td5712471.html

Re: Vlkodlak

Bára93
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Dá se prosím nějak vlkodlačí kletby zbavit? :)

Re: Vlkodlak

Neviem či je na to elixír , ale dá sa to aj pomocou módu Master Controller. V návode o morských pannách tu: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Mo-ske-panny-td5713963.html je návod , ako ju zmeniť na normálneho simíka , alebo naopak. Takisto sa to dá aj s vlkodlakom . Návod je trošku nižšie. Popis , inštalácia + doplnky módu Master Controller je tu: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Popis-a-instalace-td5712471.html .

Dá sa to aj druhým módom od treeag. Je to obraz , ktorý vylieči , premení a vyvolá hocijakého nadprirodzeného simíka . Článok o tom + stiahnutie je tu: http://arsepo.blogspot.sk/2012/12/simtransformer.html#more .
A na Mod The Sims musíš byť zaregistrovaná http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-se-zaregistrovat-na-mod-sims-mts.html .

Re: Vlkodlak

Althalus
Ahojky, píšu trocha sice trochu spožděně , ale potřebuju pomoct. Vždycky když si v normal cas vytvořím vlkodlaka, upravím si formu a hraju, jenže když si potom uložím hru a pak ji zase zapnu tak je ta vlkodlačí forma pokaždé jiná než sem si ji já upravil, nevíte čím to je? Módy atd. nepoužívám a staré downy také žádné nemám, nevím teda jestli je to bug nebo tak. Díky za odpověď

Re: Vlkodlak

Zkus přestěhovat simíka do jiného domu, nebo města.

Jinak tady je blog, kde jsou i bugy. Mrkni jestli tam k tomu něco nenajdeš: http://sims3.crinrict.com/en/category/bugs