Vlasta tvoří

1234567 ... 23

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Opravdu moc děkuji za vaše krásné komentáře.Tohle mě vždyck žene dopředu.mě se hrozně moc líbí hra Posel smrti a ta mě vždycky inspiruje ke stavbám.
Dodělávám tento městský dům.K pronájmu bude prostřední byt s dvěma pokoji.V domě je výtah i schody.

სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vypadá to moc pěkně. Příjemné barvy, dobře sladěné

A mimochodem je to naprosto skvělý nápad, umístit stromy do obřích květináčů

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Vlasti, když se dívám na ty vaše výtvory, tak přestávám mít odvahu postavit něco svého.

Stejně jako Moni musím oceňovat ten nápad se stromem zasazeným do květináče.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Štěpán Filous
Myslim že nemá cenu to tady omílat, je to krása a krása a krása.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Děkuji mockrát za všechny komentáře a pochvaly.Nápady,ty já mám a někdy jich mám asi víc,než bych třeba zvládla vůbec vytvořit.A určitě nechci nikoho srážet k zemi Majdi.Naopak bych ráda inspirovala.

Zde link a více obrázků :
http://visty6.blog.cz/1201/mestsky-byt-city-apartment

http://visty6.blog.cz/1201/botanicka-zahrada-botanical-garden
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Visty, já jen zírám. Budova i okolí vypadá skvěle.
Perfektní nápad.

[...]

SimLucka
Móóc pěkný mamí
Vše nejde hned nejlépe, ale cvik dělá mistra.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Botanická zahrada je naprosto bombastická  Moc se mi to líbí.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Štěpán Filous
Jak sem ti napsal na blog, obdivuju tu střechu- musela dát práci. Moc povedená stavba.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Moc všem děkuju za krásné ohlasy.Už dříve jsem přemýšlela o jiném blogu.Vlastně jsem měla původně,co máte skoro všichni.Jen jsem nevěděla,jak na něj.Nakonec jsem zkusila od blogu.cz..ale nějak mi časem přestaly vyhovovat některé funkce.Takže s pomocí Vás všech jsem si založila tento:
http://visty-6.blogspot.com/
Budu nyní svou tvorbu dávat sem.Ještě na něm dělám,tak snad ho časem vypiplám,jak bych si představovala.
Ještě jednou děkuju
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Totodile7625
Vlasti, mne sa strašne páčia veľké záhlavia! Takže tvojmu blogu nemám čo vytknúť!

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
Vlasti dobrý, ale hlavně, máš tam naprosto boží avatar

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Tento příspěvek byl aktualizován .
Co? Nevěřím vlastním očím. To je super. Díky Soni..
Tak a tady jedna stavbička, někdo už ji možná zná, ale kdyžtak mrkněte, jestli chcete :

Více zde:
[...]

Vlasti, stavba je úžasná , ale ten odkaz mi nefunguje. Nevím proč.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Tento příspěvek byl aktualizován .
Majdi,moc se omlouvám.On opravdu nefungoval.Včera jsme zkoušeli s přítelem nějaké nastavení blogu a rozhodilo mi i bannery,takže jsem to musela opravit.Teď už by měl fungovat..

A děkuju holky

Aby blog nebyl tak prázdný,tak jsem přidala ještě jeden z dřívějška

více zde