Vlasta tvoří

1 ... 20212223

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Vlasti, neodolám a stahuji. Nádherná práce.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Majdi, tak to jsem velmi ráda, že si ho stáhneš. Doufám, že se bude v něm dobře hrát :)
Mě se tam hned nahnali zombíci a cupovali mi tam křesla před svatebním obloukem :D
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková napsal(a)
Mě se tam hned nahnali zombíci a cupovali mi tam křesla před svatebním obloukem :D
Zombíky opravdu nesnáším... měla jsem s nimi stejný problém... uděláme spolek na řízenou likvidaci zombíků

Jinak krásné Vlasti, jak už jsem psala i jinde

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
 Zombíci mi taky lezou na nervy. Jsem pro ten spolek

A moc děkuji Moni
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Totodile7625
Jak vyšlo to RoOb, tak tie Vaše stavby vyzerajú ešte impozantnejšie.
Teda Vlasti, tento domček je prekrásny.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Kubo, sice opožděně, ale moc děkuji.
Po dlouhé době mám pro Vás novou sadu světýlek. (Asi mám pro ně slabost :D )

Více u mě
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Lampičky jsou moc pěkné , ale nevidím tu nikdy polštářky

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Moni, děkuji...Na polštářky nebyl čas :D Mám něco jiného. Pro moderní typy :) Já z toho moc nadšená nejsem, ale docela mi zadařilo :)

Tady je více fotek
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Tiše závidím, Vlasti  Je to parádní, gratuluji k tvoření

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Vlasti, tohle je opravdu skvělé.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Štěpán Filous
Skvělé Vlasto

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Moninek
Skvělá práce
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Totodile7625
Tak moderná kúsky Ti ideú tiež parádne! Bravo!

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Hannah
Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
Je to úžasné a zároveň jednoduché!
Live life for the moment because everything is uncertain.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Elajna_
Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
Nádherné  Vlasti, to co ty vytvoříš je vždycky dokonalé jak to děláš?
Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Omlouvám se za dlouhou odmlku. Děkuji za komenty a pochvaly. Upřímně si myslím, že to není nic světoborného, ale lákalo mě spousty věcí, které jsem si mohla vyzkoušet. Díky všem a přeji mnoho inspirace  do tvorby. Té totiž není nikdy dost. :)
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Cheung - palace

Odkaz na stažení, informace a více fotek
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Nádherná práce Vlasti  Oku barevně lahodící. Chrochtám si

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Děkuji Moni, nainspiroval mě jeden tvůrce, který postavil také palác v čínském stylu jen s objekty ze hry. Vyjma pár věcí ze store. Také jsem si chtěla vyzkoušet pozemek přímo na vodě, ke kterému vede jen cesta po člunu :) Zapomněla jsem napsat i český název. V překladu by to mělo znít jako Palác Štěstí. Nevím proč zrovna tento název, ale jednoduše mě napadl. :)