Vlasta tvoří

123456 ... 23

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Už se těším

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Ahoj všem v Novém roce.Konečně se zase hlásím.Celé 3 dny jsem nezapla vůbec počítač.Takže jsem konečně dodělala,to co jsem tu slíbila.
Hrádek u Nechanic v mém provedení.
Interiér obsahuje:
3 ložnice,jedna k dovybavení,pokoj pro sluhu,taneční sál,velká knihovna,3 koupelny,posilovna,vinárna,pánský salón,velká jídelna,kuchyň,pracovna a sezení na terase.
Tak snad se Vám to bude líbit.

zde je více obrázků a odkaz na stažení:
http://visty6.blog.cz/1201/hradek-u-nechanic
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Pěkný interiér. Velmi se mi líbí ty sloupy. Vypadá to tak zajímavěji.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Moc děkuju,holky a dneska mám ještě jednu stavbu.Měla jsem náladu něco postavit,tak jsem vytvořila svůj první byt k pronájmu.

Více obrázků a link zde:

http://visty6.blog.cz/1201/podkrovni-byt-apartmen-under-the-roof
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Krásné, líbí se mi oplocené pozemky. Bázen je parádní a máš to hezky barevně sladěné.  Hezká fontánka

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Byt k pronájmu skutečně barevně lahodí oku...moc pěkné

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Visty.
Tvé stavby jsou vždycky perfektní. Ani u této tomu není jinak.

[...]

Všem moc děkuji.Takové pochvaly.Ještě si o sobě začnu myslet.
Mám opravdu radost,když tu práci někdo ocení a od takovýchto stavitelek potěší dvojnásob.
Petka: Na stavění ve hře není nic složitého.V reálu by to bylo složitější.Je to přece jen hraní si s tvary a míchání barviček a vzorů.Osobně mě už od mala bavily veškeré kreativní hry,jako stavebnice,korálky.Hlavně kreslení a malování.Myslím si,že to máme asi v rodě,protože třeba moje babička si tvořila své vyšívací vzory a vyšívala na zakázku.
Moje máma si vždycky myslela,že bych s tím měla něco dělat,tak jsem šla studovat umělěcké řemeslo v oboru dekorací skla.I když se přiznám,že to bylo pro mě příliš jednoduché a měla jsem trochu vyšší cíle.To se bohužel nesplnilo a dodnes si to tak trochu vyčítám.Ale už dost o mě.Stejně to asi nebude nikoho zajímat..
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Jo, jo. Kdyby to i v životě bylo tak jednoduché jako v sims. Aspoň ve hře si plníme své sny.

[...]

Já jsem dělala tapisérie kobercového typu, obrázky z lepených korálků, vyšívala, lepila modely domečků, autíček a dalších věcí... a určitě jsem tu nevypsala vše, co se týká mých kreativních počinů
Co mi ale nikdy nešlo, bylo malování a můj zpěv, ten si nepřejte slyšet

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Pěkně se to čte. Mě šel jenom ten zpěv.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Vidíte,jak jste se rozepsaly...každá umí něco a když to dáme dohromady,tak vzniká harmonie
[...]

Petka napsal(a)
a zpěv no myši doma nemáme, tak to bude asi tím :D.

სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Alexis
teda Vlasti, jako vždy úplně bombový stavby....já bych chtěla umřít a narodit se jako simík v tvý hře :-D

Jinak k tomu co kdo umí...závidím vám....stavět v simsech mi moc nejde, simíky taky nemám přeborný, kreslit umím jen když nutně potřebuju (škola a zápočty :-D), zpívat....nooo mám to dovolený jen v sebeobraně :-D......jediný co mi kdy šlo byly latinsko-americký tance a to bez partnera moc nejde takže už vlastně neumim ani to....

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Štěpán Filous
Vlasti já ti to komentnul na blogu ale chválím klidně podruhý.

Jelikož jsem tady z vás všech asi nejmladší pívo (je mi 13) , tak mam školy ještě před sebou, toužim jít na interiérovej design tady na škole ve Volyni. Snad si nedělam moc velký představy co ze mě jednou bude. Nejvíc mě totiž baví zařizování a ladění místností jak v sims, tak by mě to myslim bavilo i ve skutečnosti.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Totodile7625
Vlasti, táto tvoja najnovšia stavba je dokonalá! Moc sa mi páči!
123456 ... 23