Vlasta tvoří

12345 ... 23

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Možná to někdy natočí znovu a lépe. Ale hudba se jim povedla.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Hudba se jim nepovedla...
Za hudbu vděčíme autorce knih, protože film (tedy nejméně první) obsahuje hudbu, kterou autorka poslouchala, když knihy psala

EDIT: promiň Vlasti za ten čurbes tady

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Jakýpak čurbes. Stejně se to týká toho domu,takže to k tomu patří.
Nafotila jsem pár screenů z jedné asi rok staré stavby,tak mrkněte

სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Ještě pár fotek nedodělané galerie Louvre.Měla stát v té mé Paříži,ale nechce se mi k tomu vracet.

სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
A jsme v Paříži ... předpokládám, že to má být Pyramida v Louvru a pokud ne, tak se to tomu podobá ...

Pěkné Vlasti

EDIT: po přečtení komentáře Majdy jsem zjistila, že jsi měla u obrázku text, takže můj příspěvek působí trochu  přihlouple...
Musím říct, že texty mezi obrázky jsou opravdu málo viditelné, alespoň pro mne  koukám na obrázky a ostatní nevidím...
Na druhou stranu jsem ráda, že jsem poznala, co je to za stavbu

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Líbí se mi jak máš každý pokoj sladný do jiné barvy. Tomu říkám luxusní bydlení.

A k té nedodělané galerie Louvre se určitě vrať. Vypadá znamenitě. Byla by to škoda nedokončit.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
moni: tak moc děkuju a přihlouple to nezní,protože na to,že sis to nečetla,tak máš dobrý odhad a poznala jsi to dobře.
Povichr: Děkuju za pochvalu.Ladění místností do jedné barvy mě moc baví.Jinak včera jsem začala vybavovat galerii uvnitř,takže pravděpodobně bude i ke stažení.

Ještě k těm textům.U vkládání obrázků budu text zvýrazňovat,ať je hezky vidět.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasti, kvůli mě nemusíš, budu se snažit si dávat pozor a texty nemíjet
Ale jestli chceš, tak si to klidně zvýrazňuj... není to problém

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Petko:Ať tě to ani nenapadne.Právě že bych si přála,aby to naopak inspirovalo.Jinak opravdu děkuji.
Škoda,že jsi neviděla ty mé první stavby v The Sims 2.Kdyby je EA nesmazalo,tak jste se mohli pobavit všichni.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Štěpán Filous
Vlasti, ta pyramida je dokonalá. A i ta rok stará stavba je moc hezká, souhlasím, že to sladění věcí v každé místnosti je moc hezké. Těším se, jestli si ten Lover budeme moci stahnout.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Moc děkuji.
Včera jsem začala stavět jeden hrádek.Inspirace z českých krajů.Hrádek u Nechanic.Je to prý stavěné podle jakéhosi anglického vzoru.Zatím jedno foto

სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Štěpán Filous
No, vypadá to moc hezky... Líbí se mi hlavně tvoje historická stavby jako je tato.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Vlasti, vypadá to fakt skvěle. Jsem zvědavá jak to bude vypadat uvnitř.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Totodile7625
Možno by som trošičku pozmenil fasádu, kedže teraz to vyzerá trochu ako moderna so stredovekým nádychom.
Ale ten exteriér sa mi hodne páči!

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasti je to nádhera, asi se přestěhuji

[...]

Děkuju všem za komentíky.Ano,barvy působí zvláštně a možná moc křiklavě,ale ten Hrádek takto opravdu vypadá a řekla bych,že má barvy ještě sytější,než jsem vytvořila já.Trošku jsem je ztlumila.

Stavitelé se nechali inspirovat nerealizovaným projektem přestavby anglického zámku Crewe Hall.
Zde máte něco o stavbě.
http://www.hradek-nechanice.cz/

Jinak na zařizování interiéru se taky hodně těším.
[...]

Díky moc.Konečně budu finišovat.Na chvíli si dám asi s monumenty pokoj.Ještě pár pokojů a dvě koupelny a bude to konečně..Už bych Vám ráda ukázala,ale chci až ve finále.