Vlasta tvoří

1234 ... 23

Vlasta tvoří

Vlasta Drábková
Tento příspěvek byl aktualizován .
Ahoj všem.Na doporučení jsem se registrovala na Vaše fórum a doufám,že moje příspěvky budou prospěšné a třeba si je i oblíbíte.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Ahoj Vlasti

Vítám Tě u nás a doufám, že se ti zde bude líbit

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Jsem moc ráda, že jsi přišla mezi nás.
Těším se na tvé příspěvky a taky až tě lépe poznám.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
Ahoj

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Tento příspěvek byl aktualizován .
Děkuji všem za hezké přivítání a jen co si přečtu,jak sem dát fotky,tak vložím aspoň nějaký příspěvek.Ať je na co koukat.
Tady je stavba,kterou já bych asi nestavěla,ale jedna holčina ji chtěla.Taže jsem splnila její přání.Je to ostrovní dům z filmu Stmívání.Ten film jsem neviděla,takže jsem to upravila po svém.

Tady se můžete mrknout na více obrázků a i kdyby někdo chtěl,tak je i na stažení.

http://visty6.blog.cz/1112/tropicky-dum-na-ostrove-tropical-house-on-the-island
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Pěkné Vlasti

Ještě k těm obrázkům. Můžeš sem dávat i větší. Tady jsem to vysvětlovala Petře: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Pe-ky-zati-i-tp5033424p5036080.html

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Děkuju Soni.Já jsem si to četla,jenže jsem ty větší obrázky blbec smazala a tyhle jsem si stáhla z blogu,takže jsou takhle malé.No,budu to muset dělat větší.Díky
[...]

Děkuju ještě jednou.Dala jsem tento,protože je poslední,který jsem stavěla (alespoň prozatím)
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Ty jsi neviděla Twilight ságu? To musíš napravit.

Jinak ten ostrovní domek poznávám. Podařil se ti.
Je to z předposledního natočeného dílu -Rozbřesk (první část).
Bella tam trávila se svým upírem líbánky.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Totodile7625
Ahoj Vlasti! Tvoje stavby sa mi hodne páčia. Som naozaj rád, že ich tu budeš s nami zdieľať.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Moc děkuji za komenty.Tady se cítím fajn.Není tu žádná napjatá atmosféra.Hlavně se tu člověk setká s normálními lidmi.
Ten filmeček si určitě zkouknu.Už mi byl doporučen.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Tak mě se ten film nelíbí. Je to spíše pro puberťáky, takové přecitlivělé a rozvláčné. Ta holka o sobě moc přemýšlí a pořád civí do země a vypadá jak, když má nějakou poruchu či co?

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Povichr
Nech toho, jo? Nebo tady bude dusno.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Co dusno ?   Někomu se to líbí a někomu ne.  No já jsem ta, co se jí to nelíbí

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Vlasta Drábková
Tak ok,zkouknu a udělám si svůj názor.Jinak Soňin koment mě fakt rozesmál.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Jo Vlasti, jukni na to a pak napiš svůj názor :))

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Vlasta a její pokusy o stavby

Knižní předloha je skvělá...
Filmy se moc nevydařily...zejména špatný výběr herců, ale i scénář...

Na Edwarda se nedá dívat, protože je šeredný a navíc absolutně neumí hrát...

Je to škoda...stačilo jen vybrat herce, co umí hrát a nezvorat tak strašně make-up upírů...

A klidně se perte  knihy jsem četla asi 20x a jak se mi knihy líbí moc, tak filmy prostě ne... (čtvrtý díl knihy ve filmové podobě jsem zatím neviděla)
1234 ... 23