Virtuálna realita

Totodile7625
Asi ste z názvu pochopili, že ide o tému zameranú na počítačové hry. Predpokladám, že okrem simíkovania tu hráte aj niečo iné. Ci už overené tituli, onlinovky, alebo fecebook hry. Takže.

Co hrávate?

Ja začnem.
Moja najväčšia srdcovka je sci-fi trilogia Mass Effect. Okrem toho, že už mám prečítané 2 z 3 knižiek a čakám na vydanie štvrtej, takže sa neradí pod trilogmám odohraté aj dva z troch titulov. Kedže je Mass Effect hra trilogia, tretí diel, plánujúci vydanie v marci 2012 bude posledný. Ale knižka, ktorá nie je viazaná hrou bude mať onedlho už štvrtý diel voľného pokračovania. No ale o tom to tu neni. Tu ide o hry. A hry sú jednoducho ... dokonalé. Jak príbehovo, tak graficky. Tu mám pár obrázkov zo svojej hry.

Mass Effect 1

Mass Effect 2

Inak dalej milujem Alice: Madness Returns. To je vlastne taká ... krvavejšia a trochu násilnejšia verzia Alenky v ríši divov. Ale ak odhliadneme od násilia a krvy je to úžasné dielo! Mimo to hrám ešte skvelú stratégiu Portal & Portal 2. Kockovaný svet Minecraftu je tiež exelentný. Je to skvelé na kreatívne odragovanie.  Inak to je v podstate všetko. Pretože na iné hry ani čas nemám. Bohužial. A také hry, ktoré by som hrať cchel, ako napríklad Dragon Age, alebo Assasins Creed, tak na také nemám stavaný počítač.

Re: Virtuálna realita

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Virtuálna realita

Totodile7625
Ano! Tycoon. Ja milujem RCT ( Roller Coaster Tycoon ) Hlavne trojku. Je to úžasné! Pre tých čo nevedia, je to budovanie vlastného zábavného parku. Sú tam mody kampane, ale aj mod sandboxu, kde si môžte vybudovať park jak chcete. Mna najviac babví stavať horské dráhy a potom sa na nich voziť. Je to naozaj skvelý pocit.

Re: Virtuálna realita

Dave Luv
Administrátor
Teď zrovna paříme Posla smrti III, kterýho jsme si nadělili na vánoce
Už 3 roky po sobě nám to takto vychází - přes týden volna musíme tuto adventurku propářnout. A zatím jsme u trojky nezakysli a nemuseli hledat pomoc na netu

Re: Virtuálna realita

Povichr
To by byla ostuda hledat to na netu. Není to těžká adventura.

Re: Virtuálna realita

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Virtuálna realita

Povichr
Zkusím na to kouknout. Dík.

Re: Virtuálna realita

Totodile7625
Zabudol som spomenúť aj hlášky. Tie v hrách milujem nadovšetko. Tu je jedna luxusná!

Re: Virtuálna realita

Tak tenhle fešák by se mi líbil jako simík

Re: Virtuálna realita

Totodile7625
V tom obrázku síce nejde o toho fešáka, ale zdá sa mi, že ho už pre simíkov niekto vytvoril volá sa Shepard http://masseffect.wikia.com/wiki/Commander_Shepard Takže ked sa Ti chce hľadať, tak si ho nájdi, pretože moje pátračské schopnosti sú naozaj chabé.

Re: Virtuálna realita

Dave Luv
Administrátor

Otázka pro pamětníky hry Posel smrti 1: co bylo vlastně v tom drtiči na větve u skleníku? Vím, že byl od krve, ale nemůžu si to už vybavit.

Re: Virtuálna realita

Vlasta Drábková
V drtiči byla jen ta krev a to se ještě Samuelovi pravděpodobně zdálo.Jinak už jsem taky odehrála všechny díly.Stejně tak nějak tíhnu k jedničce.Trojka se mi též celkem líbí a dvojka si myslím,že už tak moc povedená není,ale do tria rozhodně patří.Mám všechny a hru mám moc ráda
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Virtuálna realita

Dave Luv
Administrátor
My máme z trojky zatím odehrané 2 kapitoly a zatím mi přijde nejslabší. Jen 2 logické úkoly a z toho ten s kopírkou, který mohl být dobrý, jsem ani nemohl udělat - omylem jsem klikl na tu páku, o které jsem později pochopil, že neměla být pro nahození pojistek u kopírky, ale že se tím přeskakují úkoly, když pařan zakysne

Dvojka se mi líbila, perfektní bylo to podzemí, ze kterého se uteklo kanálem či ta scéna na lodi - mám rád, když se vše odehrává jen na pár obrazovkách a nemusím u toho kecat s jinými postavami.

A obecně mě na Poslovi štve, že je nutné se všemi postavami proklikat všechny dialogy - takže když zakysnu, tak musím obejít veškeré obrazovky, abych zjistil, že mi s někým přibyla volba kecat o někom.

Re: Virtuálna realita

Vlasta Drábková
Ona se trojka ještě rozjede.Pak uvidíš.U mě vítězí jednička a pak trojka.Nebudu předbíhat.Stejně se k tomu určitě dopracuješ.Jinak někdy mě ty kapitoly taky štvou,ale je to hold součást hry a kolikrát je fakt,že to člověku dost pomůže  a teď už jdu opravdu hrát.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Virtuálna realita

Dave Luv
Administrátor
Vlasta Drábková napsal(a)
... a teď už jdu opravdu hrát.
Posla nebo Sims  ?

Re: Virtuálna realita

Vlasta Drábková
Simů mám nějak plný kejkle,takže jdu hrát Poslíka
[...]

Já hraju Anno 2070 a hraje se jak na souši tak na vodě.

Pár podmořských snímků.