Videa

Re: Info

SimCity Insider's Look GlassBox Game Engine - Part 1

Re: Info

SimCity GlassBox Game Engine Part 2 - Scenario 1: The Economic Engine

Re: Info

SimCity GlassBox Game Engine Part 2 - Scenario 2: The Economic Engine

Re: Info

SimCity GlassBox Game Engine Part 2 - Scenario 3: Fire

Re: Info

SimCity Gameplay Strategy Video #1

Re: Info

Akurát saom to sem išiel dať!
Vyzerá to ... fenomenálne. *___*
Prečo nás tak týrajú čakaním?!!

Re: Info

Jo, nejradši bych hned hrála. Vypadá to fantasticky

Re: Info

Já prostě umřu z toho šíleného čekání

Re: Info

Povichr
Nádraží je super. Vždycky jsem si ho přála a to i v The Sims 3.

Re: Info

Mne dostal ten přesun z nádraží do kasína

Re: Info

Tak tohoto se děsím  Neměla jsem to ráda ani v předchozích hrách SimCity a doufám, že to půjde vypnout, jinak...

Jo a bude česká lokalizace

Re: Info

Povichr
Katastrofy taky nee ee.

Re: Info

Těším se na to, že moje město bude sousedit s městy lidí, které znám

Re: Info

Povichr
Tohle bude hodně zajímavé.

Re: Info

české titulky

Re: Info

Totodile7625
Na tu kooperáciu so susedskými mestami sa teším!
A vôbec, na celé SimCity ... už aby bolo. :3

Re: Info

GamePlay tutorialu z Beta Verzie hry. :3

Tak nič ... EA to video už odstránia. -__-'

Re: Info

GamePlay

Re: Info