Více simíků ve stejné práci

Althalus
Tento příspěvek byl aktualizován .
Zdravím, chtěl bych se zeptat když mám více simíků, co mají stejnou kariéru, jestli jde aby tam šli spolu když se mě hra zeptá jestli chci vyrazit se simíkem, abych je mohl ovládat stejně jako když jsou doma nebo jestli to jde jen s jedním, mám tím namysli kariéry z Hurá do práce. Předem děkuju za odpověďi.

Re: Více simíků ve stejné práci

Mně to nabídlo vždy jen jednoho simíka.

Re: Více simíků ve stejné práci

Althalus
Ok, sem to zkoušel ale lze to jen s jedním, díky moc :).