Vánoční večírek a jmelí

Vánoční večírek

Simík přes mobil vybere interakci

Uspořádat večírek

Druh večírku vyberte - Večírek s dárky

Na podlaze se vám poté objeví koberec s dárky, který lze před zahájením večírku přemisťovat.

Komu se koberec neobjeví, může zkusit tento mod Vánoční koberec s dárky

Okolo koberce by mělo být dost místa, protože Simíci pak sedí okolo něj.

Simíci postupně přinášejí dárky a hromada s dárky se hezky rozrůstá.

Kliknutím na dárky zahájíte večírek.

Simíci pak sami dárky rozbalují. U Simíků, s kterými hrajete uvidíte v pravém rohu obrazovky, co dostali.

Dárky pak najdete u Simíků v inventáři (baťohu)

nebo v inventáři rodiny.

Náladovky

Vánoční sady ze Store zdarma

http://cz.store.thesims3.com/setsProductListing.html?scategoryId=12238

Vánoční stromeček z TSR

Vánoční stromek ke stažení od Shino&KCR - TSR

Tento stromek najdete po stažení a instalaci ve hře v doplňcích

Světýlka na stromeček

Ještě něco důležitého chybí. Světýlka.

Světýlka stáhnete zde: Shino&KCR / TSR - XMastreeLights

Světýlka najdete ve světlech

Před umístěním na stromek zadejte cheat moveobjects on

Pro přesnější umístění světýlek na stromek držte klávesu Alt

Další vánoční dekorace najdete na našem blogu

Vánoční tipy I

Vánoční tipy II

Vánoční osvětlení domů

Re: Vánoční večírek a jmelí

Jmelí

Najdete v doplňcích

Zavěsíte ho ke stropu

Kliknutím na jmelí požádá Simík o polibek

Re: Vánoční večírek a jmelí

Štěpán Filous
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Děkuji Soni, zrovna jsem nad tím dumal a tohle mi fakt pomohlo

Re: Vánoční večírek a jmelí

Děkuji Štěpo. To jsem ráda

Já jsem musela zbourat předsíň a zvětšit obývák. Jinak mně nešel koberec umístit.