Váš selfsim ke stažení

Selfsima dávejte ke stažení ve formátu .sim.

Jak dát Simíka nebo mazlíka ke stažení ve formátu sim

Sims3pack není vhodný, protože riskujete, že spolu s ním si do hry nainstalujete objekty,
které jste vůbec nechtěly, viz tento článek: Jak se vyhnout nežádoucímu uživatelskému obsahu při instalování pozemků a simíků

Re: Váš selfsim ke stažení

Image hosted by servimg.com

Image hosted by servimg.com

Vlasy Store: Vlasy
Zde stáhnout: jako soubor Sims3Pack  Povichr
                                                        (nainstaluj dvojklikem)
                                 jako soubor Majda_Povichr.sim Povichr.sim
                                                        (Soubor vlož ručně do složky SavedSims. Cestu do této složky najdeš přes své Dokumenty - Eletronic Art - The Sims3 - SavedSims.)

Re: Váš selfsim ke stažení

Já mám pořád tvého původního selfsima ve hře. Pobíháš mi ve všech městech

Re: Váš selfsim ke stažení

Povichr
Však já tě mám taky, ale určo udělej dalšího. Já jsem se taky trochu obnovila.

Re: Váš selfsim ke stažení

Určo udělám

Re: Váš selfsim ke stažení

Totodile7625
Mal by som si pred seba už aj ja postaviť zrkadlo a preniesť tú hrôzu do hry.
Môj starý selfsim, ktorého možno poznáte je dnes hodne neaktuálny.

Re: Váš selfsim ke stažení

Povichr
Určitě udělej aktuálního a hoď ho rychle sem.

Re: Váš selfsim ke stažení

Totodile7625
Predstavuje sa Vám ( totálne nepodarený ) Jakub Doubek alias Totodile7625.

Jediné, čo sa mi na ňom podarilo je obočie a oblečenie. Inak je to katastrofa. A jak sa tak na seba pozerám, v reále som krajší. ( Nie, nie som narcis.  ) Veď moje fotky poznáte. Tak viete porovnať. A takúto istú kombináciu oblečenia mám práve na sebe. Dokonca tak isto farebne. No zabudol som nastaviť oblečenie pre iné, než každodenné, kategórie.  Tak si ma potom oblečte jak Vám to bude vhodné.

Jediné čo potrebujete je dodatok Hrátky Osudu a Neprepisujúci skin Eskin_NV1_Sunny.

Stiahnuť si ma môžte ako Sims3Pack, alebo ako .sim.

Re: Váš selfsim ke stažení

Sice tě  nepoznávám, ale aspoň si toho původního Totíka můžu nechat ve hře a hrát i s novým. Budete bratři

Re: Váš selfsim ke stažení

Re: Váš selfsim ke stažení

Povichr
Velmi hezký selfsim. V sims je totiž možné skoro vše. Já jako sim vypadám mnohem lépe.

Re: Váš selfsim ke stažení

Totodile7625
Mne v Sims nešlo vymodelovať môj nos. Proste to furt nešlo. A to isté s lícnimi kosťami. Nad tým selfsimom som strávil cca hodinu a ajtak s ním nie som plne spokojný.

Re: Váš selfsim ke stažení

Simík je pěkný a myslím si, že tvoje rysy v něm i jsou

Re: Váš selfsim ke stažení

Totodile7625
A nechcete aj Vy dať na stiahnutie seba? Rád by som sa s Vami v hre pohral.
A Vašich starých selfsimov už neviem nájsť.

Re: Váš selfsim ke stažení

Chcete mě?

odkaz ke stažení ve formátu .sim + nepřepisující skin (autor skinu vymazal blog)

http://www.mediafire.com/?a22ctl4i3tlgdye

odkaz na  vlasy

nebo odkaz na vlasy z mého avatara

EDIT: opravila jsem odkaz ke stažení z Mediafiru

Re: Váš selfsim ke stažení

Totodile7625
Tak už Ťa mám a zajtra Ťa nainštalujem!
Ale musím Ti prideliť nejakého partnera. Vyber si medzi mojimi simíkmi.

Re: Váš selfsim ke stažení

Povichr
Soni, tebe to tak sluší. skvělý selfsim. Hned stahuji.

Soni mi ten odkaz nefunguje. Píše mi to error. Zkusím to ještě odpoledne.

Re: Váš selfsim ke stažení

Totodile7625
Link na vlasy? Mne funguje. A si prihlásená? Vlasy sú totiž na SimsCave a tam musíš byť pre zobrazenie obsahu prihlásená.

Re: Váš selfsim ke stažení

Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Jo, je fakt dobrá a co ta vyzývavá póza...?

Re: Váš selfsim ke stažení

Díky za komenty

Majdi ten odkaz vážně nefungoval, asi nějaká chybka na Mediafiru. Nahrála jsem to znovu. Tak už to doufám fuguje

EDIT: Moni to není vyzývavá póza, to je zamilovaná póza. Přidám pak do pózovaček příběh, ale to se ti sakra nebude líbit, koho já jsem ti přebrala
12345