Vaše výsledky

Jaké jsou Vaše výsledky?

Překonáte náš nejlepší? 1:10 24 tahů

hráč Povichr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Re: Vaše výsledky

Totodile7625
To neprekonám, ani keby som čo chcel. Ešte som ani jedno nedokončil. Ja som na pexeso nikdy nemal talent.

Re: Vaše výsledky

Můj nejlepší výsledek je 1:28 a od té doby jsem to už nevylepšila. Povichr je ďábel

Re: Vaše výsledky

Totodile7625
Nešlo by nastaviť miernejšie hodnotenie?

Re: Vaše výsledky

Náš programátor to vidí a uvedenou žádost určitě bere v potaz

My jsem mysleli, že vy jako mladí lidé s mladou pamětí budete lepší než my

Re: Vaše výsledky

Totodile7625
Zlepšil som sa na 1:52!
Sonia napsal(a)
My jsem mysleli, že vy jako mladí lidé s mladou pamětí budete lepší než my
Ja som nikdy neexceloval v pexexe. A už vôbec nie na čas. Ale aspoň ma to núti sa stále zlepšovať!

Edit: 1:44 ... ale stále je to k pláči.

Re: Vaše výsledky

Dave Luv
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Totodile7625 napsal(a)
Nešlo by nastaviť miernejšie hodnotenie?
Šlo by, co by ne, ale s 56 tahy by ani to nepomohlo

Re: Vaše výsledky

To asi nie no.

37 ťahov a 1:31 ... to už ale nie je k plaču teda!

Re: Vaše výsledky

Podívej Jakube, jak jsem na tom špatně já

CEHO

1:31  35
3:06  75
2:11  52
2:43  67
2:24  56

Mazlíčci

1:37  42
2:10  57
2:00  48
2:47  67
2:16  52

Re: Vaše výsledky

Totodile7625
Mne mazlíčci aspon jakž, takž idú ... ale CeHo s tými vázami ... to je n mňa veľa.
Ale to pexeso je naozaj úžasne spravené. Tie obrázky sú geniálne vybraté.

[...]

Trošku napovím - zaměř se na počet tahů, když už máš dobrý čas :)

Re: Vaše výsledky

Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Děkujeme. Jsme rádi, že se Arxeso líbí

Uděláme ještě jedno téma s popisem Arxesa, ale zatím aspoň krátké info tady.

Hrací obrázky vybírala a fotila Majda.  Arxeso naprogramoval Dave.
Ostatní obrázky (upír, anděl, lady s maskou) jsou od Moni.

Re: Vaše výsledky

Dave Luv
Trošku jsem zmírnil pravidla v arxesu. Posunul jsem o dva počet tahů potřebný pro získání střední úrovně.

Re: Vaše výsledky

Musím si dát kafe nebo Shock, jinak tu Majdu neporazím

Re: Vaše výsledky

Dave Luv
Administrátor
Můj dnešní výkon v Mazlíčkách je 32 tahů za 1:35, lepší než upír to nebude

Re: Vaše výsledky

já jsem pořád u anděla

Re: Vaše výsledky

Povichr
Soni já jsem také u anděla. 2x po sobě.

Re: Vaše výsledky

To je tedy bomba. Majda nepřekoná sama sebe

Re: Vaše výsledky

Konečně jsem překonala anděla

Re: Vaše výsledky

Povichr