Díky Jakube :)

Nastav si perspektivu na "Menší"

Re: Vaše obrázky ze hry

Totodile7625
Vďaka Soni! Hneď to je o niečo lepšie!

Re: Vaše obrázky ze hry

DanGaga
Soni v jakém regionu si hrála??
No myslím z jakého regionu si tyto fotky fotila
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Vaše obrázky ze hry

Whitewater Valley

Viridian Woods

Sunrunner Bay

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Bože, já bych tak ráda hrála, když vidím ty obrázky.
Špatná funkčnost hry mne ale dokonale odrovnala a vůbec nemám odvahu hru zapnout...

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry