Vaše obrázky ze hry

Hraji, ale je to zatím taková "UFO" hra.  Je tam spousta nevysvělitelných, nelogických úkazů

Re: Vaše obrázky ze hry

Tohle je Moni město, jak to vidím já z mého města.

Re: Vaše obrázky ze hry

To se mi to líbí, joj

Re: Vaše obrázky ze hry

Zachovejte klid, nic se neděje, jenom vám hoří dům.

Re: Vaše obrázky ze hry

Povichr
Holky si už pěkně hrajou.
Já to ještě pořádně neprozkoumala.

Re: Vaše obrázky ze hry

Aspoň jsi se vyhnula těm nějvětším problém s nefunkčností serverů. Nicméně mizerné hratelnosti hry se asi nevyhneš

Re: Vaše obrázky ze hry

To není oheň, ale východ slunce za lesem.

Jedna z uliček. Bydlí pod smeťákem, ale líbí se jim tam

Protestující lid před radnicí a přitom jsou všechny domácnosti spokojené, pokrytci.

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Tak to mne opravdu dostalo. Zelení smajlíci a přitom stávka :D

Re: Vaše obrázky ze hry

Osobní trajekt

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Totodile7625
Soni. Prekrásne fotky. Zdá sa že sa Ti darí v meste. Ja to bohužiaľ povedať nemôžem. Moje strategické myslenie je na bode mrazu.

Re: Vaše obrázky ze hry

Děkuji Jakube

Mně se dařilo a vydělávala jsem i slušné peníze obchodem, ale teď tam mám chybu a nemůžu hrát.

Takže už jen tak na něj čučím a občas něco nafotím.

Nechce se mi zase rozehrávat nové město.

Re: Vaše obrázky ze hry

Monstrum je legrační, ale jestli mi vlítne do města, tak mne klepne

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Re: Vaše obrázky ze hry

Totodile7625
Soni, opäť nádherné fotky! Môžem ale otázočku? Ako si dosiahla to že tam nemáš to rozmazanie pozadia? Hodne mi to pri hre vadí. A vypnúť ho viem jedine nastavením svetelnosti na minimum ... lenže vtedy vyzerá hra dosť hrozne.