Věda

moni
Administrátor
Odpovědět | Témata

Re: Věda

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .

Na téme sa pracuje ...

Zručnosť "Veda" sa Simík môže naučiť ...

- čítaním kníh
- absolvovaním kurzu
- rôznymi predmetmi

Najlepšie miesto pre Simíka , kde sa môže naučiť zručnosť veda, je Univerzita. Simíka tam stačí len prihlásiť  . Návod pre prihlásenie na Univerzitu - *Klik*

Pomáhať mi bude moja Siminka - Christina.

1. Čítanie kníh

V kníhkupectve sa dajú kúpiť celkom 3 knihy o vede:

1. Pre Simíkov s úrovňou vedy 0.

2. Pre Simíkov s úrovňou vedy 3.

3. Pre Simíkov s úrovňou vedy 6.

2. Absolvovanie kurzu.

Absolvovať kurz , môže Simík na Univerzite v budove (bude doplnené)

3. Rôzne predmety

Simík sa môže vedu naučiť vďaka rôznym predmetom:

a) Výskumný pult ZRX-9000.

b) Kostlivec.

c) Bude doplnené ...

Odpovědět | Témata