Únos mimozemšťanem POMOC!!

julie37
Prosím o pomoc Jak mám udělat, nebo co musím splnit aby mi simíka unesl mimozemšťan a on potom byl těhotný? A mám ještě jednu otázku mimozemšťané kradou jenom muže a může být od mimozemšťanů těhotná i žena?

Re: Únos mimozemšťanem POMOC!!

Ahoj, zvětšit šanci na únos mimozemšťanem můžeš za pomoci satelitní antény a její interakce Kontaktovat mimozemšťany.

O satelitní anténě je více zde

Otěhotnění je záležitost nahodilá.

Re: Únos mimozemšťanem POMOC!!

julie37