Ukládání simíka do knihovny

Nigueli
Ahoj:)
Mám takový problém. Když vytvářím simíka, po kliknutí na -nevímjakýdownload- (Už jsem našla jeden co to teď dělá, ale ten mi v minulé hře šel v pohodě dát na siminku a hrát, prostě nedělal to načítáni) se mi prostě stane, že se všichni simíci z rodiny začnou načítat (viz. obrázek)

(Pardon, já vím že printscreen by byl lepší, ale nemám teď moc času)
Když simíka teda dotvořím a kliknu na fajfku, objeví se další načítací obrazovka.

Po zmáčknutí fajfky (pro uložení do knihovny) to vypadá úplně stejně, jenom nejde na nic kliknout a musím tu "akci", nebo co to je vyrušit ESC. Pak se znovu dostanu na to, co je na obrázku.

Hraju s downloadama a s hodně, ale bez nich bych asi čtyřku nehrála. A doufám, že nebudu muset znovu smazat složku mods a postahovat všechny downloady znovu, to by mi asi hráblo.

Každopádně předem děkuju za odpovědi a doufám že se to vyřeší, protože tvoření simíků je má nejoblíbenější činnost a nevím co bych dělala, kdybych o ni takhle přišla:(

Re: Ukládání simíka do knihovny

Bohužel v TS4 se často downloady aktualizují. Zřejmě máš download, který už je nefunkční a proto zlobí.

Samozřejmě předpokládám, že máš plně aktualizovanou hru.

Pokud si uděláš zálohu hry, o downloady nepřijdeš, abys přišla na to, který to dělá, je třeba je pak po obnovení hry, viz níže, vracet do hry po jednom.

Jinak, když si stahuješ donwloady, máš si stáhnout i obrázek a k němu přidat odkaz. Pak rychle zjistíš, odkud, který download je, a můžeš zjistit, zdali je na něj oprava, vylepšení atd.

Odkaz mám uložený v komentáři u obrázku.

Zde je návod na obnovení hry, kde se i dovíš jak zálohovat downloady.
http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

Záloha hry je v podstatě zkopírování složky Mods někam do počítače mimo hru.

Předtím můžeš ještě vyzkoušet opravit hru:
http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

PS: Velmi důležité je hru správně ukládat!
http://arsepo4.blogspot.cz/2015/03/jak-spravne-ulozit-hru.html

Re: Ukládání simíka do knihovny

Nigueli
Ous... No, zkusím ještě nějak priklikat ty downloady, jestli nezjistím které to dělají a kdybych na to fakt nepřišla, tak to udělam nějak takhle.
Každopádně moc díky:)

Re: Ukládání simíka do knihovny

Nigueli
Tak hlásím, že jsem naštěstí přišla na download který to dělá (zrovna při třízení těch downloadů, jak jsi mi poradila:D) - byly to něajké vlasy od Salema, nebo tak nějak se ten autor jmenoval. A jsem totálně šťastná, že jsem na to přišla:DD
Děkuju moc za pomoc:3

Re: Ukládání simíka do knihovny

Rádo se stalo