Téma zpracovává Petra

Re: Účesy a oblečení

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Účesy a oblečení

Totodile7625
Fajn. Treba uznať že v posledonm čase sa EA s oblečením a účesmi dokáže dokonale vyhrať. Odomňa má toto oblečenie a ženské účesy palce hore!

Re: Účesy a oblečení

Vlasta Drábková
Odpověď na tento příspěvek od Peťka Falcora
Opravdu veliký výběr. Celkem jsme překvapená. Líbí se mi dámské fialové šaty. Vypadají velmi elegantně. Pak se mi líbí pánské účesy. :)
Vytvořím si nějakého Maharádžu
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Účesy a oblečení

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN