Svět je součástí datadisku Povolání snů

Re: Twinbrook

To je nádhera Majdi, fakt jsem unešená a to nepřeháním. Líbí se mi tvůj pohled na světy a styl focení.

Vidím, vlastně ty světy tvýma očima a musím říct, že je skvělý.

Hned bych si nejraději hrála, ale myji okna a jen jsem si na chvíli odskočila k PC, ale až to dodělám, tak si hned hned pustím Sims. Normálně ti závidím

Re: Twinbrook

Totodile7625
Tiež musím pochváliť!
Naozaj skvelé obrázky. To ja zas nemám takú chuť si zahrať, ale tými obrázkami sa rád pokochám!

Re: Twinbrook

Povichr
No a teď se stydím.

Ty světy se fotí lehce. Jsou pěkně vypracované. Samy o sobě krásné.

Re: Twinbrook

SiminkaSimi
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Ahoj, chtěla bych si v Twinbrooku podle vašeho návodu postavit potápěčské místo. Ale v Twinbrooku neni moře ale jezero a proto mi to nechce povolit postavit ve vodě pozemek. Jde to nějak obejít? Nebo je nějaký cheat? Taky doufám, že je to dostatečně hluboké na potápění. Děkuju :)

Re: Twinbrook

Ahoj,

v Twinbrooku, Shang Simla a v Lunar Lakes nelze postavit místo pro potápění. V ostatních světech to možné je. Zda někdo vytvořil mod nebo cheat, aby to možné bylo, nevím. Ale domnívám se, že nikoli, a to právě proto, že ve všech ostatních světech (celkem 19) ho vytvořit lze.