Tvorba potlače na tričko - Návod

22 zpráv Volby
12
Odpovědět | Témata

Tvorba potlače na tričko - Návod

Totodile7625
Tento příspěvek byl aktualizován .
TVORBA VLASTNEJ ( neprefarbovateľnej ) POTLAČE NA TRIČKO
TYP TRIČKA: Mužské

Návod si prečítajte poriadne od slova do slova. Pracujte podľa krokov a presne podľa opisu. Prípadné nejasnosti píšte pod návod.

Pred tým, než začneme samotné tričko tvoriť si povieme,čo k tomu vlastne potrebujeme.

Program na export objektu z hry.
( Ja používam TSR Workshop 2.0.19 )

Grafický editor na samotnú úpravu tapety.
( FreeWare program, ktorý používam aj ja je Paint.NET )

Obrazok/Obrázky bez pozadia
( Väčšinov nejaké tie artworky, rendery, alebo cliparty vo formáte .png )

Import trička s farebnou stopu.
( Toto nie je povinné ak sa rozhodnete pre tvorbu úplne iného typu trička. No pre tých, ktorý robia tričko prvý raz, použite môj import, ktorý stiahnete > tu < )

KROK 1

Otvorte si TSR Workshop ( Ďalej ho budem označovať len ako TSRW ) a kliknite na "Create New Project"

KROK 2

V okne, ktoré sa Vám otvorí zvoľte "New Import"

KROK 3

V následujúcom okne zvoľte možnosť "browse"

V okne ktoré na Vás vyskočí si prepnite formát na .package

Vidíme, že sa nám na výber ponúkol už aj môj pomocný import, ktorý je vo formáte .package

Takže ho zvolíme a preunieme sa k dalšiemu kroku kliknutím na tlačítko "Next".

KROK 4

Pomenujeme si svoje tričko. ( Meno projektu môžte ponechať prázdne )

KROK 5

Náš projket by mal po otvorení vyzerať teda takto:

Teraz sa prepnite do záložky TEXTURE s ktorou budeme iba a len pracovať.

KROK 6

Našou prioritou je potlač trička. Takže sa presuneme v záložke TEXTURE úplne dole, tak aby sme videli záložku STENCILS.

Klikneme na malé plus a vidíme rôzne tipy ( A,B,C,D, ... ) My si zvolíme A.

Dvojklikom rozklikneme textturu kde vydíme červený obdížnik. Dostaneme sa na toto okno:

V pravo hore klikneme na tlačítko EXPORT a vyexportujeme si textúru. Najlepšie neikam, kde ju nájdem a budem k nej mať rýchli prístup. Ja si ju uložím na pracovnú plochu.

KROK 7

TSRW zhodíme na lištu a teraz sa začína zábava. Otvoríme si texturu v grafickom editory a pridáme novú vrstvu.

Taktiež si otvoríme vami zvolený motív v grafickom editory a zkopírujeme ho. ( Vyznačím celý obrázok a stlačím ctrl + c )
Ja použijem > tento < chibi motív.

KROK 8

Vrátime sa na našu textúru a do novej vrstvy vložíme Váš motív BEZ POZADIA.

Obrázok zmenšíme a presunieme na úroveň červeného obdížnika. Plus obrázok mierne deformujeme ( ztlačíme ). TSRW nám ho po importe znovu narovná.

Teraz odstránime vrstvu ( Pozadie )

Motív si uložíme s nastavením ( viz. obrázok ) a zatvoríme.

KROK 9

Vrátime sa späť do TSRW a znovu si rozklikneme textúru. No tentokrát budeme textúru importovať. Takže stlačte tlačítko IMPORT a nájdite svoj uložený motív.

Ak sa Vás TSRW spýta na prepísanie textury potvrdte áno.

KROK 10

Ak sme pracovali správne, získame výsledok

KROK 11

Teraz môžte ľubovolne upraviť predvolenée vzory a farby trička. ( Tie sa budú v hre ale dať ajtak upraviť )

Jednotlivé vzory si rozkliknite a pomocou farebnej schémy farby upravte podľa seba.

KROK 12

Prepneme sa na druhú tému trička

Teraz máme pred sebou druhú variantu trička. Je len na Vás, či spravíte dalšie tričko s iným motívom, alebo znovu naimportujete Vami vytvorený motív. Ak vložíte zas iný motív, získate vlastne viac tričiek v jednom súbore. Alebo spravíte iba tričko s jedným motívom, ktoré bude iba inak prefarbené. To už záleží naozaj len a len na Vás. Každopádne zopakujte krok č.9 - 11. No tentokrát Váš motív naimportujete do STENCILU B!

Toto isté zopakujete aj pri ostatných dvoch možnostiach. S tým, že tretia varianta bude mať priradený stencil C a štvrtá stencil D.

( Poznámka autora.
Prvá varianta číta stencil A
Druhá varianta číta stencil B
Tretia variana číta stencil C
Stvrtá varianta číta stencil D )

KROK 13

Za prdpokladu, že ste všetky 4 témy vyplnili a prefarbili, môžte Vaše tričko vy-exportovať.

Ako Package

Alebo ako Sims3Pack

KROK 14

Tričko otestujeme v hre a ak funguje jak má, tak si pogratulujeme a ideme spať!

Pokračovanie návodu ( ženské tričko ) v dalšom príspevku.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Totodile7625
Tento příspěvek byl aktualizován .
Tvorba ženskej varianty trička s potlačou je v podstate podobná ako mužská. No v niektorých bodoch sa to rozchádza. Preto sem opíšm celý postup, nech to má nejakú fazonu.

TVORBA VLASTNEJ ( neprefarbovateľnej ) POTLAČE NA TRIČKO
TYP TRIČKA: Ženské

[...]

Dvojklikom rozklikneme texturu kde vydíme červený obdížnik. Dostaneme sa na toto okno:

[...]

Obrázok zmenšíme a presunieme na úroveň červeného obdížnika. Plus obrázokd eformujeme ( ztlačíme ) asi až polovicu jeho výšky. TSRW nám ho po importe znovu narovná.

[...]

Poznámka: Ake je motív veľmi pretiahnutý, alebo je na tričku na inom mieste, akoby ste chceli vráťte sa do Paint.NETU a motív deformujte ešte viac, alebo presunte. Ja osobne som tento motív ešte asi 6x upravoval, aby som dosiahol požadovaný výsledok.

[...]

Teraz máme pred sebou druhú variantu trička. Je len na Vás, či spravíte dalšie tričko s iným motívom, alebo znovu naimportujete Vami vytvorený motív. Ak vložíte zas iný motív, získate vlastne viac tričiek v jednom súbore. Alebo spravíte iba tričko s jedným motívom, ktoré bude iba inak prefarbené. To už záleží naozaj len a len na Vás. Každopádne zopakujte krok č.9 - 11. Motívy vkľadajte do stencilu A!

Toto isté zopakujete aj pri treťom motíve.

[...]

Tričko otestujeme v hre a ak funguje jak má, tak si pogratulujeme a môžeme ho podávať čerstvo na blog.

Tak dúfam, že Vám môj návod pomohol.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

moni
Administrátor
Jakube, díky moc...
Projdu to a v případě potřeby se zase domluvíme
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Povichr
Jsi šikulka.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Vlasta Drábková
Opravdu jsem si ještě neprošla všechny témata. Sonia mi poslala tento návod. Opravdu jsem nevěděla, že tu je. Moc jsi mi pomohl Kubo, skvělý návod a děkuji.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

TE-Horses
Jé! To je super! :-) Mohlo by to stejně fungovat třeba u dečky pro koně, kdybych chtěla udělat "potisk" jen vpravo dolů do rohu? Nejspíš by musel být hodně malý co? :-D
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Totodile7625
To Ti nevidm povedať. To som ešte naozaj neskúšal. No neviem či by to cez TSRW vôbec šlo.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

TE-Horses

Já mám důkaz, že to jde...

Nevím jak, ale tenhle člověk to zvládnul
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

moni
Administrátor
Díky TE-Horses za námět k zamyšlení. Myslím, že zdejší šikulové to určitě vyzkouší
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Totodile7625
Ja hovorím že cez TSR Workshop by to pravdepodobne nešlo. No napríklad cez s3pe by to šlo. Lenže tam je postup komplikovanejší.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

komces
Pefektní návod.Vyzkoušela jsem ho a je skvělý.Díky moc.komces
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

majus85
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Ahoj, návod je super, ale mám jednu otázku. Som mega fanusik Iron Mana a chcela by som vediet, ako spravit potisk na hrud, nie na tricko (obrazok na to uz mam, len neviem, co s tym). Diky moc
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

ArSePo
Administrátor
 To je tetování a to najdeš v TSRW pod oblečením

vyber si pohlaví a věk a pak musíš odrolovat úplně dolů

vyber si nějaký obrázek

a ten změň podobně jako obraz

Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Ivetka13
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Ahoj, děkuju za návod. pomohl mi. Ale zasekla jsem se na ukládání, protože to u mě vypadá jinak než u tebe :D
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Totodile7625
Zaujímavé, toto som ešte nevidel. Možno že v najnovšej verzii TSRW je to inak. Asi by som Ti doporučil vyskúšať staršiu verziu TSRW. Ak si projekt uložíš iba ako tsrw súbor, mal by sa dať otvoriť aj v staršej verzii TSRW a následne cez project contens uložiť ako .package.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Ivetka13
Tak fajn. To znamená, že tenhle TSRW musím odinstalovat a nainstalovat starší verzi, nebo se to dá i nějak jinak? :)
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

ArSePo
Administrátor
Je zbytečné instalovat starší verzi TSRW, už i proto, že starší verze obsahuje plno chyb.

Ivetko, dej to exportovat jako sims3pack a na package to můžeš převést v tomto programu:

http://arsepo.blogspot.cz/2011/12/program-na-prevod-sims3pack-do-package.html
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Ivetka13
Děkuji moc za radu. Maličko jsem se v tom pohrabala a zjistila, že package se ukládá stejnou cestou jako sims3pack, je tam pod tím také na výběr. :)
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

sandra29031987
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Chela by som sa opytat ci mi neviete niekto poradit aky program a ako v nom mam postupovat je vhodny ked chcem mat vlastnu znacku oblecenia a chcem v nom upravovat obrazky predtym ako pojdu do tlace aby som nemusela platit za grafika... dakujem
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba potlače na tričko - Návod

Sonia
Administrátor
To bys spíš měla vyhledávat na Googlu, ne?

Já ti poradím Paint.net, ale těch programů je samozřejmě víc.

http://www.getpaint.net/

12