Tvorba od ~Te~

TE-Horses
Vítám vás v mém tématu a už tak moc děkuji za nahlédnutí!

Měli by jste zde najít mou tvorbu, tedy to, co v simsu zatím dokážu...

(a to především díky vašemu blogu a především Soni, co se týče póz)
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Tvorba od ~Te~

TE-Horses

HORSE MEADOW TRICKS POSE PACK

STÁHNI ZDE:

Je to můj první posepack, tak se prosím nezlobte za případné chyby ve výtvorech, ještě mi to moc nejde,

ale díky Soni mi to jde alespoň trošičku.. Díky moc za návod, jsem ráda, že umím něco "navíc"...

"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Tvorba od ~Te~

Sebi
Neviem či som ťa privítal , lebo viem že si už dlhšie ... tak ešte raz. Zdravím  . Pózy sú úžasné a ešte to spracovanie ako keby plagát ... úžas !

Re: Tvorba od ~Te~

TE-Horses
Díky, díky a zase díky! ... No photoshop a sims, to je moje, snad udělám další pózy, co jen potěší
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Tvorba od ~Te~

Moninek
Moc povedené pózy!  A samozřejmě i samotné fotky :) Těším se na další
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Tvorba od ~Te~

To je nádherná práce. A rozhodně se nemáš za co omlouvat

Re: Tvorba od ~Te~

Odpověď na tento příspěvek od TE-Horses
Skvělé pózy  Je vidět, že sis dala záležet.

Re: Tvorba od ~Te~

Povichr
Moc krásné pózy. Jde ti to.

Re: Tvorba od ~Te~

TE-Horses
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od TE-Horses
Ták, zase za nějakou dobu jsem si řekla, že něco přidám, ale tentokrát to budou fotky :) - photoshop úprava
A neukamenujte mě prosím za podpis, mám ty stránky na fb :D a já upravuju fotky a ukládám i s ním :)

• Moje stáj, teda přední část, kde mám dům :)

• Moje siminka drží mého koníka (první v ranchi)

• Skok... :)

• Můj další koník na ranchi :)

• Magnus na pláži

• Můj grošáček se siminkou při drezurním prvku ŠŠ - Piafa

--- KONĚ, SIMÍCI, BUDOVY, FOTKY A ÚPRAVA = Moje tvorba :)
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Tvorba od ~Te~

Sebi
 Úžasné momentky , kone , fotky .... krása !!! Najlepší je ten skok !

Re: Tvorba od ~Te~

Te, je to parádní, opravdu nádhera

Re: Tvorba od ~Te~

TE-Horses
No, většina je pomocí póz :) Ale díky :)
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Tvorba od ~Te~

Adeelka
Odpověď na tento příspěvek od TE-Horses
Nádherné fotky, chci se zeptat : Jde ten ranč stáhnout ???
Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

Re: Tvorba od ~Te~

Povichr
Napadá mě jen jedno slovo. Překrásné

Re: Tvorba od ~Te~

Moninek
Hodně super fotky a koně! :) Líbí se mi, jak si s nimi dokážeš pohrát, je vidět, že tě to baví
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Tvorba od ~Te~

TE-Horses
Odpověď na tento příspěvek od Adeelka
Adeelka: Ranch jsem si sama vytvořila, na stažení opravdu není ..

Všem ostatním díky, moc mě vaše komentáře těší :)
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Tvorba od ~Te~

Adeelka
Škoda je totiž opravdu hezký . Ale to nic pokusím si ho postavit sama.
Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

Re: Tvorba od ~Te~

TE-Horses
Možná, že jste na mě ještě úplně nezapomněli, možná, že už ano. Každopádně, fotek celkem přibylo, ale byl by to moc dlouhý příspěvek. Dám vám sem takové tři a po té dole ještě odkazy, kde mě najdete :)

Chtěla bych vám za všechno poděkovat. Skvělému týmu arsepo. Díky vám umím, co jsem neuměla a vím, co jsem nevěděla. V prvním odkazu, tedy na facebookové stránce také odpovídám na dotazy, to znamená, že vám možná mírně ulehčuji práci . I když myslím, že ani to nepomůže a lidi než aby hledali, raději se ptají, aby jim to každý šoupnul pod nos a pak se diví, že nic neumí sami. Jo, já byla taky otravná. Teď už ode mně dotaz nečekejte, už totiž taky hledám a samozřejmě jen díky vám!

STRÁNKA NA FB (jsme hlavní adminka - zakladatelka):
https://www.facebook.com/CzskTheSims3VirtualniStaje

STRÁNKY MÉ STÁJE (ještě se zprovozňují):
http://dhstables.weebly.com
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Tvorba od ~Te~

Sebi
Neboj sa , ja som na teba určite nezabudol  a mimochodom fotky sú úžasne spracované a krásne nafotené . Krása , tlieskam  . Vidno , že máš kone naozaj veľmi rada  .

Re: Tvorba od ~Te~

TE-Horses
Tak to jsem ráda, potěšilo mě to . A fakt hodně děkuju! No, je to životní styl. Prostě něco, k čemu patřím srdcem a myslí .
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare
12