Tvorba - Sebi

1 ... 21222324252627 ... 33

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Asi sme sa nepochopili , alebo ja som nepochopil čo je banner  . Myslím to , čo máš na svojom blogu - My Banner a nad tým je html kód s obrázkom , ktorý si vložím na svoj blog a hoci kto môže naňho kliknúť a automaticky sa presmeruje na blog

Re: Moje tvorby ;)

Banner čili klikací ikonka.  Na to návod tady: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Ja-a-Blogger-tp5006876p5013635.html

Obrázek si udělej sám v jakémkoliv grafickém programu.

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Ďakujem  .

Mám už len poslednú otázku  . Keď som si dal na blog text box , kde by mal byť HTML kód mojej klikacej ikonky , tak sa to na blogu nezobrazuje  . Všimol som si , že Moni to v poriadku ide. Poradíte mi ?

 Inak tu je už takmer finálny blog http://sebi-ts3creations.blogspot.sk/  .

Re: Moje tvorby ;)

Citace od Woodstocka

Woodstock píše:
<textarea rows="2" cols="20" id="copier">Sem si dáš co potřebuješ a nenech se zmást náhledem, prostě to ulož a zkontroluj přímo na blogu.</textarea>

atributy
rows="2" udává počet řádků (můžeš zvolit kolik chceš)
cols="20" uvádá počet znaků na čířku (můžeš dát kolik chceš)
id="copier" není nutné, ale klidně ho tam nech

EDIT: vytvoř si na to v postranním panýlku extra věc. To asi víš jak.
A sice tak, že si vlezeš na "návrh" a tam uvidíš rozložení stránky blogu. Do postranního panelu si přidej "přidat miniaplikaci" následně zvol Text - tam si zadej titulek (třeba ikonka) a obsah (celý ten kód včetně Textarea) ulož to a znovu si načti blog.

************************************************************************************

Více o textarea najdeš zde: http://www.jakpsatweb.cz/html/formulare.html#textarea

************************************************************************************

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Ďakujem , ale jak to robím - tak to robím ... text sa mi na blogu nezobrazuje. Asi robím niečo zle , ale netuším čo. Chcel by som to mať tak , ako Moni http://arda-ts3.blogspot.sk/ trochu nižšie , kde píše My Banner.

Re: Moje tvorby ;)

Tak počkej až přijde Moni. Ona ti sem nakopíruje, jak to tam má ona.

Moni je nemocná. Přechodila nachlazení, není ji dobře, má horečky a je na antibiotikách.

Já jsem nemocná taky, ale bez horeček. V Česku řádí virózy. Všude lidi smrkají, kýchají, kašlou..
Nelze se tomu vyhnout :(

Jinak jsem to zkoušela na blogu a fakt to zlobí. Ale nevím proč.

Upřímně tenhle text, ale mít nemusíš a ani ho nechtěj. Všichni pak sdílí tvůj obrázek a přetěžují ho, a často se stává, že obrázek není vidět.

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Aha , tak som nevedel , ale bolo mi divné , že tu Moni nieje. Ja momentálne tiež sedím doma s bolesťami hlavy a brucha :/

Prajem aj Moni aj Tebe skoré uzdravenie :) a ten Banner nechám zatiaľ tak.

Re: Moje tvorby ;)

Ahoj Sebi

Já myslela, že myslíš klasický reklamní banner

http://cs.wikipedia.org/wiki/Banner

Nenapadlo mne, že myslíš obyčejnou klikací ikonku

A už jsi to vyřešil?

Jinak je mi líto, že jsi nemocný. Sama si toho užívám vrchovatě. Srazilo mne to na kolena tak, že se nestačím divit.

Jinak doufám, že hned po Štědrém večeru budu už znovu normálně fungovat. Dnes mám konečně pocit, že antibiotika již začínají zabírat.

Ať je Ti brzo dobře

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Ahoj

Už mi je lepšie , ale brucho ma furt bolí  . Banner som zatiaľ nevyriešil a na potvoru mi pribudol ďalší problém   .... teraz , keď som chcel svoj blog publikovať na My Sims 3 Blog.

Hlási mi to takúto chybu:

Re: Moje tvorby ;)

Sebi, neměla jsem zatím čas se na to více podívat.
Udělala jsem Ti ale obrázek, jak vypadá HTML Code, aby Ti vzniklo to okénko.

Re: Moje tvorby ;)

Nejak mi to stále nejde , aj keď som prepísal od teba všetko a pridal tam svoje odkazy. Nevadí , veď svet sa nezrúti bez mojej ikonky  . Mám ešte jednu asi naozaj poslednú otázku ohľadom blogu. Kde mám zverejniť svoj blog  ? Dal som to na My Sims 3 Blog , ale asi už dva dni nič nepridali , takže si počkám ešte a uvidím  .

A ešte tak oneskorene prajem členom ArSePa Šťastné a veselé :))

Re: Moje tvorby ;)

Vyzkouším o víkendu (pokud nezapomenu) to vytvoření okna s ikonkou.

Zkus ještě na Sims 3 Update

Ono to zveřejňování není zase tak jednoduché. Docela dlouho trvá, než si člověka všimnou

A díky za krásné přání

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Môj blog bude asi zverejnený na My Sims 3 Blog už dnes , alebo zajtra. Pozrel som si , že ako to tam chodí a myslím , že admin/ka sa volá Joe  a tá tam pridáva každý deň cca 15+ príspevkov. Pred dvoma dňami som písal a bol som cca asi ako 40. komentár. Dnes som už 9. , takže dúfam , že tam budem  . Už mám dokonca aj jedného sledovateľa  a konečne sa mi podarilo opraviť otváranie stránok na nových kartách.

Nieje zač :)) . Pôvodne som to robil pre vás , ale dal som to aj na svoj blog :) . Dúfam , že to nevadí  .

http://sebi-ts3creations.blogspot.sk/

Re: Moje tvorby ;)

Kruciš, já chtěla být první  Tak jsem to prošvihla

Nevadí.

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
To nevadí  .

Re: Moje tvorby ;)

*Gina*
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Krásná práce! Obguu je super originální. Pózy na fotkách super. Architekturu bych ani takovou nezvládla udělat. Koukala jsem jen zběžně, ale se spadlou čelistí.
Mám: The Sims 3, CeHo, PoSnů, PoSe, DoMa, Show, Oblud, RoObd, StuŽi a TropRáj. Kolekce: Luxusní bydlení, Na plný plyn, Zahradní mejdan, Přepychové Ložnice, Sladké Radosti K. P. a Styl 70., 80. a 90. let. Netbook: AMD E-450 APU with Radeon(tm) HD Graphic 1.65 GHz, RAM 4 GB

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Jéj Gina ďakujem  , teraz som si všimol že si písala  . Ten príspevok som písal pred rokom a vtedy som nevedel ani ako fotiť a experimentoval som  . Teraz je to hádam už trochu lepšie  .

Čoskoro ďalší Simík do mojej tvorby aj na blog - The Vampire (nemám ešte meno , môžete mi poradiť ?)

Re: Moje tvorby ;)

Sebi, pecka

Jméno mne žádné nenapadá. Mám s tím sama vždy problém

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Ďakujem  . Aj ja s tým mám vždy problém ... vždy si vymyslím nejaké čudné meno z hlavy  .

Simík je už hotový , len ho treba nafotiť  . A asi mu nechám meno The Vampire

Re: Moje tvorby ;)

Tak to jsem ráda, že se s tím nemorduji sama
1 ... 21222324252627 ... 33