Tvorba - Sebi

660 zpráv Volby
1234 ... 33
Odpovědět | Témata

Tvorba - Sebi

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
Takže zdravím všetkých. Už dávnejšie som sa tu zaregistroval , a možno ma už niektorý poznáte ako napr. Sonia ktorá mi pomáhala s hrou keď mi tam niečo nešlo , alebo Povichr s ktorou som si písal o ufónoch z dodatku Ročné obdobia  . Po dlhom zvažovaní som sa rozhodol že si vytvorím vlastný "kútik" kde by som niečo popridával z mojej tvorby , a priebežne budem pridávať fotky z mojej   teraz hranej rodinky  . A ešte som chcel povedať že máte najúžasnejšie návody ktoré sa pri hraní hry The Sims 3 určite zijdu  .

PS: Ospravedlňujem sa , ale downloady nebudem pridávať , pretože ja sťahujem veci z kade ma napadne a stránky si nepamätám  ale niektoré veci som si stiahol aj z vašej stránky takže asi tie veci napr. pózy určite spoznáte  . A nevšímajte si môj avatar pretože ten simík Obgu sa tvári naozaj divne na tej fotke

Takže pózy ;)

"Ležím si a oddychujem"

Táto póza nieje na stiahnutie aspoň myslím , pretože tak to som stihol moju Mel sfotiť keď rozprávala príbeh

Máme veľmi pohodlný koberec

Mel: Milujem ťa
Obguu: Aj ja teba

Ďalšia kobercová fotka

Už sa nečudujem že ju Obguu miluje

Možno si pospím na takom to mieste

Moji mladomanželia :)

Halóooo kto ma volá

:)

Obguu fotka

Trošku nevydarená fotka ale nevadí

Obguu a papagáj Rin

Taká fotka....

Tíško lebo som tehotná ! a meditujem !

Ešte jedna tehotenská

Trošku sa natiahnem

Ďalšie foto pridám zajtra  dúfam že sa fotky páčili
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

moni
Administrátor
Ahoj Sebiku  Ať se Ti u nás líbí

Na příběhy tvých simíků jsem zvědavá

Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Ďakujem
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
"Menší" dom :)

Toto je dom ktorý som dorobil nedávno
Je to proste veľa drahých vecí po hromade , a dom kde žije Mel a Obguu

Potom ešte pridám fotky za slnečného dňa  , a fotky domu na ktorom robím teraz
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

moni
Administrátor
Tak ten je opravdu "menší"

Bude to chtít hodně simčátek
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Povichr
Ahoj Sebiku.

Taky tě u nás vítám.

Obrázky ze hry jsou parádní. Máš šikovnou rodinku a vidím, že si špatně nežijí.
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Dom , ktorý som dnes dokončil :)

Je to menší domček s garážou , bazénom v tvare ducha a s fontánou. V dome sa nachádza obývačka spojená s izbou , kuchyňa , kúpeľňa , taká izba s rôznymi vecami a na streche toho domu je TERASA !

Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Určite si zle aspoň dúfam nežijú
A Moni máš pravdu , budú musieť mať veľa simičiatok  . Keď sa Mel a Obguu narodia malé , tak jedna izba bude zrekonštruovaná na detskú izbu
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
Nejaké fotky zo života Mel a Obguu

Trošku smiešny Obguu keď tancuje

Mel chytajú nejaké divné chute hrať hry počas tehotenstva

Nevieme kto , ale pravdepodobne nám Kostislava rozbila umývadlo , ešte že to opravila

Ranná pohodička

Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

moni
Administrátor
Je opravdu zábavné číst příhody tvojí rodinky. To tu docela chybělo.

Sebiku, jenom prosím zmenšuj obrázky. Jsou moc veliké.

V tomto tématu je na konci nafocený obrázek, jak vložit a zmenšit obrázek do příspěvku. Tak se na to prosím číhni

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Informace-k-sout-i-td5712202.html
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Tušil som to že to raz niekto napíše  . Samozrejme sa pozriem a nabudúce dúfam že  tie obrázky budú menšie
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Povichr
Jsem se zase pokochala. Díky
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

moni
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Sebik :) napsal(a)
Tušil som to že to raz niekto napíše  . Samozrejme sa pozriem a nabudúce dúfam že  tie obrázky budú menšie
Bylo to třeba   Když je obrázek moc velký, dlouho se Ti nahrává stránka a k prohlédnutí celého obrázku potřebuješ hýbat s posuvníky.
To by za chvíli každého otrávilo a nebavilo by ho, si ve tvém koutku číst
A to by byla velká škoda, protože obrázky i texty jsou moc pěkné

V předchozích příspěvcích jsem Ti obrázky zmenšila, takže se to už lépe načítá

Jo a kde jsem jenom viděla ten tvůj bazén   Je super, že se Ti naše návody hodí
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Ďakujem Moni za zmenšenie obrázkov  . Len sa mi zdá že sa trošku zhoršila kvalita , no nevadí aj tak ďakujem :) . A áno vaše návody sú vynikajúce takže som ich využil v mojom dome  . A ešte prajem všetko dobré do nového roku     . Zajtra pridám nejaké ďalšie obrázky  .
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Moninek
Skvěle nafocené pózy, i ostatní obrázky ze života tvé rodinky :)
Mimochodem, Obguu je skvělý tanečník
"Try and fail, but never fail to try"
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Ďakujem :) . Obguu je trošku šialený tanečník  už len pre to jak sa tvári
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

moni
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Když to nahraješ přímo, měla by být kvalita dobrá. Podívej se do mého chlívku na mé obrázky. Myslím, že vypadají dobře :)

Souhlasím s tím, že je skvělý tanečník

Děkuji a i Tobě vše nej v novém roce
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

Sebi
Tvoje tvorby aj obrázky vyzerajú perfektne  . A nemohla by si mi skúsiť s týmto pomôcť ? tu je môj posledný komentár http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Navod-na-pose-list-v-programu-Pose-Pack-Creator-td5709887.html
Odpovědět | Témata

Re: Moje tvorby ;)

moni
Administrátor
Sebiku ráda bych, ale pózy nedělám. Dělá je Sonia. Jinak jsem se dívala a koukám, že Ti tam už něco poradila, tak snad to bude dobré
1234 ... 33