Tvorba #Hann :3

119 zpráv Volby
1234 ... 6
Odpovědět | Témata

Tvorba #Hann :3

Hannah

Môj prvý príspevok  Oboznámte sa so siminkou Hannah, išla si trochu zasnowboardovať  Budem tu pridávať fotky z mojej hry čo najčastejšie  Ešte sa oboznámite aj s mojím koníkom Ryanom  Možno ešte jeho fotku pridám dnes, ak budete chcieť
Live life for the moment because everything is uncertain.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Sebi
Takže vítam ťa tu ešte raz a teším sa na tvoje príspevky  .
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Hannah
Vďaka Sebí  Dúfam, že budú dobré, niesom nejaká profesionálka v tom
Live life for the moment because everything is uncertain.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

moni
Administrátor
Vítej Hann

Tak obrázek nemá chybu. Budeš skvělý lovec záběrů
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Hannah
Veľmi pekne ďakujem
Live life for the moment because everything is uncertain.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

moni
Administrátor
Nemáš zač

Jsem zvědavá na tvůj další lov
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Hannah
Ešte raz vďaka  Máme tu Ďalšiu fotku zo "skúšok vytrvalosti" pre Ryana. Snažila som sa hlavne, aby si zvykol na stále cvičenie  Myslím, že teraz omnoho pokročil  Snažila som sa vytvoriť umeleckú fotku  Hannah a Ryan už sú profesionály, teraz už len vyčkať na závód.
Live life for the moment because everything is uncertain.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Totodile7625
Je milé tu čítať ďaľšiu ľúbozvučnú Slovenčinu, rozhodne ťa vítam a fotky sa mi veľmi páčia!
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Hannah
Veľmi pekne ďakujem, snažím sa
Live life for the moment because everything is uncertain.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

moni
Administrátor
Jo, tak to je opravdu dobré, že se Ti podařilo zachytit skok přes překážku takhle krásně
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Hannah
Ďakujem, raz za čas to výjde
Live life for the moment because everything is uncertain.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Povichr
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahoj Hann, já tě ještě nepřivítala.
Je skvělé, že nám tady přidáváš obrázky ze hry. Máš je pěkné.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Hannah
Ďakujem, veľmi ma to potešilo
Live life for the moment because everything is uncertain.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Moninek
Parádní obrázky, už se těším na další!
"Try and fail, but never fail to try"
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Hannah
Vďaka  ospravedlňujem sa, že nič nepridávam, ale poslednou dobou mám toho veľa.. prepáčte mi ..
Live life for the moment because everything is uncertain.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Povichr
Nemusíš se omlouvat. Však je to zábava a ne povinnost.
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Sebi
Povichr napsal(a)
Nemusíš se omlouvat. Však je to zábava a ne povinnost.
Súhlasím  . Nikto nepridáva svoje výtvory každý deň  , alebo áno ?
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

moni
Administrátor
Sebik :) napsal(a)
Súhlasím  . Nikto nepridáva svoje výtvory každý deň  , alebo áno ?
Ne, ale Sebik to dostane za bojový úkol
Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Sebi

Odpovědět | Témata

Re: Tvorba #Hann :3

Hannah
Odpověď na tento příspěvek od moni
Prepáčte, že vážne nič nepridávam!  ále.. Mám novú siminku Hannah /zas :'D/, ktorá sa rozhodla ísť na univerzitu! Tie nové mobiliy sú úžastné, tento prídavok má zatiaľ u mňa veľké plusy!

Je tu zhatiaľ len prvá fotka, ale počkáte si aj na pokračko