Tipy, triky, odkazy

Re: Tipy, triky, odkazy

Tip z Facebooku

https://www.facebook.com/simcity.czsk/posts/521656364538343

U mě to vypadá takto

"D:\Program Files\EA\SimCity\SimCity\SimCity.exe" -state:SimCity

Re: Tipy, triky, odkazy

DanGaga
Mě to nefunguje
Nevím co zase dělám špatně, ale zástupce mám a mám i v cíli zadané "D:\Program Files...state:SimCity"
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Tipy, triky, odkazy

Já jsem to totiž blbě zkopírovala. Všimni si, že jsem tam vynechala tu pomlčku.
Vypadá to pak takhle.

"D:\Program Files\EA\SimCity\SimCity\SimCity.exe" -state:SimCity

Přitom u sebe to mám dobře, ale jak jsem dělala ten návod, tak jsem to vynechala.

Pardon Danku

Jenže i tak to nějak zlobí. Včera to nedělalo

Já jsem si to vrátila do původního stavu. Ta hra je celá poťapaná.

Zeptej se přímo na FB u zdroje:

https://www.facebook.com/simcity.czsk/posts/521656364538343

Re: Tipy, triky, odkazy

DanGaga
Díky
Zkusím to
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Tipy, triky, odkazy

S pomlčkou jsem offline a nelze se přihlásit k serveru.

Bez pomlčky se hra rovnou spustí a nemusím na ní klikat znovu v Originu, ale to je to samé jako u normálního příkazu.

Re: Tipy, triky, odkazy

DanGaga
Já už fakt nevím!
Mě to ani s tou pomlčkou nefunguje
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Tipy, triky, odkazy

Musí tam být mezi tím mezera, ale stejně to nefunguje, budeš offline.

Jak píšu hra je celá poťapaná. Já už ani nehraju, ty chyby ve hře jsou fakt hrozné.