Timian Factory

14 zpráv Volby
Odpovědět | Témata

Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Tento příspěvek byl aktualizován .
Predstavujem vám moju rodinku upírov The Walter.
Ako prvý je hlava rodiny menom Gregor narodil sa pred 100 rokmi jednej nemeckej rodine ktorá je bohužiaľ neznáma pretože už ako malé dieťa bol odložený do detského domova kde žil do svojich 16 rokov.Jedného dňa sa tam už nevrátil a začal žiť svoj život na ulici ako umelec.Po dovŕšení jeho 100 narodenín sa rozhodol vydať do Forgotten Hollow a založiť si tam rodinu.

Ďalší člen rodiny je krásna dcéra menom Alice je to mladá tvorivá duša ktorá túži po veľkej rodine.

A tretí člen rodiny je syn menom Nikolaus je to mladý upír ktorý ešte nevie ovládať svoje schopnosti a túži byť hudobným majstrom.

Rodinka na stiahnutie tu:https://uloz.to/!AXEflfZ7YyAp/timian-eleven-household-walter-0x00a907807af6408f-zip
+Prikladám tri obrázky ako pozadie na plochu.

Všetky tri obrázky na stiahnutie v HD tu:https://uloz.to/tam/_y6xIrtCZy6fU

Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Albert Brit

Simík na stiahnutie tu:https://uloz.to/!W2hzSJiEa/albert-brit-rar
Heslo na odomknutie súboru:AlbertBrit
Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Thomas Benet

Ryan Ellis

Matthew Ellis

Všetci traja simíci na stiahnutie tu:http://uloz.to/xjFanPye/single-men-rar
Heslo na odomknutie suboru:Single3Men

Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Joyce Legend
Túži po popularite jej snom je byť priateľkou celého sveta.
Je tak trochu snob má rada hudbu a kedykoľvek môžete hodiť reč má priateľskú povahu.
Je veľmi štýlová možno si raz vyberie prácu v modelingu.

Simík na stiahnutie tu:http://uloz.to/xTL4WErQ/joyce-legend-rar
Heslo na odomknutie súboru:Joyce

Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Evelyn Henderson
Jej životný sen je mať veľkú a šťastnú rodinu.
Je vášnivá romantička má rada perfektné veci a je rodinne založená.

Simík na stiahnutie tu:http://uloz.to/xDoo16jJ/evelyn-henderson-rar
Heslo na odomknutie súboru:EvelynH

Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Angela price
Je to party rebel.
Má rada tetovanie je veľmi kreatívna.
Páčia sa jej iba perfektné veci a niekedy to až moc preháňa.
Tiež miluje umenie nie je obraz pri ktorom by sa nezastavila.

Simík na stiahnutie tu:http://uloz.to/xqQV48Zv/angela-price-rar
Heslo na odomknutie súboru:AngelaPrice

Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Rebecca Lawrence
Je to panička ktorá má nos vždy hore.
O jej mene kolujú po meste rôzne reči.
Hovorí sa o tom že je veľmi bohatá a všetok svoj majetok schováva niekde v pod zemí svojho domu.
Dom jej ostal po bývalom manželovi ktorý jedného dňa bez stopy zmizol.
Tiež sa hovorí o tom že sa ho jednoducho zbavila aby mala celí majetok pre seba.
Má rada knihy a dokonca vlastný knižnicu v meste.
Jej dom sa vždy leskne pretože je posadnutá čistotou keď vstúpite dovnútra môžete sa dokonca aj vidieť na krásnej čistej podlahe.
Kto vie ako sa jej bude dariť v živote a či sa niekedy podarí odhaliť tajomstvo čo vlastne schováva pod svojim domom.

Simík na stiahnutie tu:http://uloz.to/xFsZ16jJ/rebecca-lawrence-rar
Heslo na odomknutie súboru:RebeccaLaw

Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Ricky Hughes
Po veľkých túžbach stať sa slávnym futbalistom sa rozhodol začať športovú kariéru a tvrdo na sebe pracovať.
Nemá rád závesky takže dámy keby ste chceli niekedy viac ako len obyčajnú romantiku tak sa vám to nemusí vyplatiť.
Ale na druhú stranu je to priateľská povaha a vždy si nájde čas na kus reči.

Simík na stiahnutie tu:http://uloz.to/xh7kG5o4/ricky-hughes-rar
Heslo na odomknutie súboru:RickyHug

Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Stephanie Fox
Po odsťahovaní od svojich rodičov sa rozhodla žiť na voľnej nohe.
Jej otec tvrdo pracoval a podarilo sa mu otvoriť úspešnú firmu menom isim.
Jeho technologické znalosti sa postupom času preniesli aj na jeho dcéru.
Má rada rôzne technológie chce sa stať počítačovou expertkou.
Je vášnivá romantička a do budúcnosti má veľké plány.

Simík na stiahnutie tu:http://uloz.to/xYFB1nK1/stephanie-fox-rar
Heslo na odomknutie suboru:StephanieFox
Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Judy Foster
Od malička vyrastala na vidieku.
Má rada pobyt v prírode hlavne keď sa môže starať o veľkú záhradu plnú kvetov a ovocia.
O rastliny sa poctivo stará a dáva im vždy veľa lásky asi preto si ešte nenašla toho pravého.
Nemá rada malé deti pretože jej vždy zničia kvetiny ktoré má nasadené pred svojim domom.
Nedávno sa pustila do obchodu zo známym simíkom menom Ned.
Kúpila od neho tajné sadenice ktorými chce zahájiť veľký projekt.
Do budúcnosti chcel vlastniť veľkú farmu.

Simík na stiahnutie tu:http://uloz.to/xJkQckJM/judy-foster-rar
Heslo:JudyFoster
Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

moni
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Dobře jsi si vyhrál. Obrázky s upíří rodinkou jsou hodně dobré

Jinak podle množství postav, které jsi tu představil, mám pocit, že by mohl být nějaký příběh???
Já příběhy moc ráda.
Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Rád by som sem pridal aj príbehy ale môj starý pc už vydal všetko čo mohol a dosluhuje niekedy sa mi to nepodarí ani zapnúť.
+ Hra mi stále padá ale to bude tým že PC nemá dostatok pamäte RAM a je iba 32 bitový windows.
Samozrejme mám prichystané príbehy ktoré by som sem rád publikoval.
Tiež mám v zálohe ešte jeden herný počítať na ktorom odišiel softvér a oprava by ma vyšla tak na 300 € čo je dosť ak vôbec sa to oplatí opravovať a nie radšej kúpiť nový poriadny výkonný stroj.
Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Timian[ELEVEN]
Túžba po veľkej záhrade a farme začína meniť životy dvoch žien ktoré tvrdo pracujú na tom aby si konečne zaobstarali to o čom snívajú.
Počasím vás bude sprevádzať Judy Foster a jej dobrá priateľka Rita Patterson.
Príbeh v procese prípravy ............

Odpovědět | Témata

Re: Timian Factory

Timian[ELEVEN]