TheStepa3 staví

1234 ... 18

TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Tento příspěvek byl aktualizován .
Ahoj, náhodou jsem našel tohle fórum a vypadá moc hezky. Chtěl bych vám tu ukázat nějaké ty svoje pokusy o architekturu a doufám že se vám alespoň nějaké budou líbit. :-)

Můžete navštívit i můj blog: ZDE  Nebo můj YouTube kanál: ZDE

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Tento příspěvek byl aktualizován .
Tak tady je můj výtvor, inspirace je z jednoho dokumentu u Zakázaném městě v Číně.

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
PS: Omlouvám se za tu velikost,vůbec jsem si nevšim že sou ty obrázky tak veliký.

Re: TheStepa3 staví

Vlasta Drábková
Ahoj Štěpáne,vítám tě.Tuhle stavbu jsem ti už komentovala a klidně pochválím znovu.Je to opravdu moc pěkné.Jinak k těm obrázkům,mrkni zde:
http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Vlo-eni-obrazk-do-fora-td4593959.html
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Jojo, díky Vlasti. Už jsem na to koukal. Jinak děkuju za chválu.

Re: TheStepa3 staví

Vítám Tě u nás , ať se Ti tu líbí

Musím říct, že vidím tvoje první dílo, ale rozhodně je velmi pěkné

Re: TheStepa3 staví

Povichr
Hurá  máme tady dalšího kluka

Zdravím tě Štěpáne.

Prošmejdila jsem tvůj blog a musím říci, že jsi šikovný.
Tvůj čínský palác vypadá moc dobře.

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Moc děkuju za vlídné přivítání, jsem  rád že se vám moje tvorba líbí.

Re: TheStepa3 staví

Dave Luv
Administrátor

Jé, další kluk, vítej u nás
Ale ženský pořád drtivě převažují

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Děkuju...

Re: TheStepa3 staví

Totodile7625
No už to tu začína byť menší babinec!
( Naozaj nič v zlom, to ja iba tak zo srandy dámy.  )
Ten prvý pozemok sa mi páči. To mne orientálna architektúra totiž všobecne.

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Děkuju, jsem rád že jsou tu fajn lidé...

Re: TheStepa3 staví

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Štěpán Filous
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Fakt moc děkuju, líbí se mi tu opravdu moooc!

Re: TheStepa3 staví

Ahoj Štěpáne

Vítám tě na našem fóru a jsem ráda, že se Ti zde líbí.

Jen tě poprosím o vymazaní tvého odkazu z podpisu: viz Pravidla fóra bod č. 2

Je to proto, že při čtení příspěvků se pohled neustále stáčí k odkazu a člověk pak zapomene, cos to vlastně psal

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Děkuju za vlídné přivítání, ten odkaz jsem vymazal.

Re: TheStepa3 staví

Děkuji a doufám, že odkaz na Tvůj blog doplníš do Tvého prvního příspěvku, zde v Tvém koutku

Můžeš používat smajlíky, kurzívu, tučné písmo, nadpisy pod H2, to je bez problémů

PS: Hezká stavba

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Děkuju za pochvalu...

Re: TheStepa3 staví

Štěpán Filous
Tak tady je můj výtvor, po dlouhé době jsem dostal chuť od stavění.
Má to připomínat dům Simsnových, ale já ho v tom stejně moc nevidím.
Interiér zatím nemám ale zítra ho možná dodělám...

Re: TheStepa3 staví

Povichr
Já nemůžu posoudit. Na ten seriál nekoukám. Domeček je roztomilý.
1234 ... 18