Tess a její simíci :)

Terulik-N.02

Re: Tess a její simíci :)

Terulik-N.02
Ahoj :) Simíky hraju přibližně 2 roky :) a je to jediná hra, která mi vydržela tak dlouho :)

Re: Tess a její simíci :)

Štěpán Filous
Wow, dneska třetí nový člen. Vítej u nás Tess.

Re: Tess a její simíci :)

Odpověď na tento příspěvek od Terulik-N.02
Ahoj Tess, vítám Tě tu  a doufejme, že Ti vydrží ještě déle ...

Re: Tess a její simíci :)

Terulik-N.02
:) Taky doufám :) ale myslím si že simíku bych se nikdy nevzdala :) :) a jinak děkuji za přivítání :) :D

Re: Tess a její simíci :)

Terulik-N.02
Tento příspěvek byl aktualizován .

Toto je můj 1. pokus :D o postavení domečku! :D jsem na něho pyšná :D i když je to strašné :D

Re: Tess a její simíci :)

Tess, opravila jsem Ti vložení obrázku do příspěvku, takže je ho teď vidět...

Proč strašné...každý jsme nějak začínal a tohle není špatné...

Re: Tess a její simíci :)

Ahoj Tess, vítám Tě

Re: Tess a její simíci :)

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Terulik-N.02
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Tess a její simíci :)

Povichr
Tess, já hraji simíky snad už od roku 2005 a taky jsem jim pořád věrná.

Mám radost, že se ti u nás líbí natolik, že ses k nám přidala. Vítám tě!

Vidím, že s tebe bude brzy dobrá stavitelka.

Re: Tess a její simíci :)

Terulik-N.02
Děkuji :) jste tady všichni tak milí ! :D :) Vidím to tak že už se mi tady zalíbilo :) :) a jinak děkuji za upravení obrázku :)

Re: Tess a její simíci :)

Totodile7625
Ahoj a Vitaj Tess!
Ten interiér sa mi páči, ale v tej hlavnej miestnosti mi to príde také trochu jednofarebné, nezvláštne. Možno by bolo fájn to niečom oživiť. Možno do inej časti tej miestnosti dať iné podlahy, alebo tak podobne.  Každopádne nebudem Ti veľmi radiť, kedže sám som na interiéry úplne ľavý.

Re: Tess a její simíci :)

ANDY
Na první práci velmi slušné, moc povedené Tess.

Re: Tess a její simíci :)

Terulik-N.02
Toto je siminka Laura, která pracovala jako lékařka než zemřela a pak znovu ožila kvůli jejímu psu. Celkem mě to naštvalo :D protože byla už v 8 pozici lékaře. :)

[...]

A toto je její svatba :)

Re: Tess a její simíci :)

Terulik-N.02
Odpověď na tento příspěvek od Terulik-N.02

Re: Tess a její simíci :)

ANDY
Svatba, super! Máš tam docela dost hostů, mě na svatbu příjdou vždy jen šéfové z práce.

Re: Tess a její simíci :)

Terulik-N.02
Měla jsem jich tam hodně no :D pak to taky tak dopadlo :D všichni měli něco co se jim nelíbilo ! :D a já jsem se tak snažila :) :D hlavní je, že si to ženich i nevěsta užili :))

Re: Tess a její simíci :)

Pěkné, jsem ještě svatbu nezažila, takže nemám zkušenosti...
Asi bych také měla občas hrát a nejen pořád stavět a nebo občas udělat simíka ...
12