Terčina tvorba

TerkaK114
Ahoj,

Tady budu dávat mé simíky, siminky a domy.Doufám, že se Vám budou líbit :)

Re: Terčina tvorba

Sebi
Ahoj Teri  .

Vitaj

Re: Terčina tvorba

Odpověď na tento příspěvek od TerkaK114
Vítej Terko

Těším se na tvé výtvory

Re: Terčina tvorba

Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Vítej Teri

Re: Terčina tvorba

TerkaK114
Děkuji všem :)) Za chvili sem budu davat svou siminku :))

Re: Terčina tvorba

TerkaK114
Tak tady je moje siminka s pár fotkami jak prožila rok za týden  :

Tak tady je :D

Skáče do bazénu :D

A za chvíli staví sněhuláka :O

Bruslí na ledu :)

Kouluje se se svou kámoškou Glorčou :D

No.. a takhle to dopadlo :D

Další den už vyřezává dýni :)

kterou, ale rozdupe,protože se jí nepovedla :((

Bohužel ji, ale před tím nezhasla :D Naštěstí pro ni zrovna pršelo :D

No a na jaře sbírala vajíčka :))

Snad se Vám líbí :)

Re: Terčina tvorba

Sebi
Super obrázky Terka  a ten predposledný je naj  .

Re: Terčina tvorba

TerkaK114
Děkuji :) Jo je super...Vůbec jsem si neuvědomila, že bych to měla zhasnout :D

Re: Terčina tvorba

TerkaK114
Ahoj vytvořila jsem si novou rodinku Králových :)) a s nimi i dům. Je to takový dražší spíše pro začátek, takže tam není žádný pokoj pro děti :D

Takže tady jsou zamilovaní až po uši ;) :D

No a tady je dům:

Snad je alespoň trošku pěkný. Jsem začátečník :))

Re: Terčina tvorba

Pěkné  Ráda si čtu simíkovské příběhy

Re: Terčina tvorba

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od TerkaK114
Paráda  . Už mi to hranie chýba ... po skúškach by som tiež chcel znovu robiť príbehy  .

Re: Terčina tvorba

Teri, jsem nadšená
Je tu další hráč se spoustou obrázků a já budu mít zase co číst a co si prohlížet

Paráda