Diesel Diesel

Re: TS3 ikony a názvy

Totodile7625
Hezká tabulka Soni!

Re: TS3 ikony a názvy

Povichr
Za tuhle tabulku jsem moc vděčná. Díky.

Re: TS3 ikony a názvy

Jé děkuji, to jsem ani nečekala takový úspěch

Re: TS3 ikony a názvy

Jo, tak tohle je opravdu paráda...

Re: TS3 ikony a názvy

Frogynka
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Supr pěkný

Re: TS3 ikony a názvy

Díky holky

Re: TS3 ikony a názvy

Přidaná nová ikonka a popis do tabulky.

Re: TS3 ikony a názvy

RebelkaGT
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
to jsem potřebovala díky moc. Měla jsem problemy s instalací. A chtěla bych upozornit na takovou perličku nevím ,jestly je to tu někde napsané snažila jsem se hledat Jde o to, že jsem si kupovala originálky poprvé jsem koupila najednou 4- základní + datadisky. ty fungovaly bez problemu nainstalovala a hrály. Ale pak jsem si obědnala dalších 6 datadisku a začala instalovat a tady mi vznikl problem. 3 z 6 mi nefungovalo. Naštěstí jsem narazila na vynikajícího prodavače. Který to řešil pomocí Electronic Arts Inc. Oni mi zprovoznily 2 protože jsem odinstalovala jeden datadisk. No a já ten posledný nainstalovala a zas mě nefungovaly ty co mi nešly předtím. Takže mi nakonec řekly abych odinstalovala uplně všechno a instalovala postupně podle vydání.  mam ještě koupený 4 hry ale poněvadž ještě nedorazily čekám abych mohla nainstalovat luxsusní bydlení protože vyšlo dřív než ostatní. Pak snad bude vše fungovat jak má jít.

Re: TS3 ikony a názvy

Určitě bude a pěkně si to hraní užij

Re: TS3 ikony a názvy

RebelkaGT
Tak mam vše nainstalované.Ale nejdřív jsem taky nechala přeinstalovat sedmičku. A ted ho dávám dohromady. takže se omlouvám, že sem se tu moc neukázala. a děkuji všem co mi radí a pomahaj.

Re: TS3 ikony a názvy

Doplněna ikonka Showtime

Re: TS3 ikony a názvy

Ikonky ke stažení ve formátu .png, rozměr 256 x 256

http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/sims-3-nazvy-ikony.html