Těhotní muži aneb mimozemští simíci jsou zpět

Těhotní muži aneb mimozemští simíci jsou zpět

Adlen
Takže vůbec netuším, z jakého důvodu si mimozemšťané už podruhé vybrali mého simíka za pokusného králíka, ale přidávám sem jeho příběh.
Christian Hale, úspěšný primář na místní klinice je šťastně ženatý muž a otec krásné holčičky. Žil si poklidným normálním životem, když najednou....
....ano, byl unesen mimozemšťany. Skoro tři hodiny o něm nikdo nevěděl. Světlo se pak ale objevilo znovu, a Christian se zmatený vrátil domů

Během dne se ale začalo dít něco podivného. Christianovi zářilo břicho a ručička na váze se rychle pohybovala směrem doprava.
Jeho stav byl každým dnem horší
a začali si toho všímat i jeho příbuzní
Třetí den už nedokázal dopnou ani své oblíbené sako
Čtvrtý den po této šílené události začalo Christianovo břicho zářit stále častěji.....
.....a pak se to najednou stalo, zrovna u oběda
Christian porodil dva malé zelené tvorečky Spaceho a Neilau.
 Jsou to velmi zvláštní děti a Christian neví, jestli bude schopen je vychovat, nebo je pošle zpět na jejich domovskou planetu k jejich matce, jako jejich starší utajovanou sestru Medi Zein.

Re: Těhotní muži aneb mimozemští simíci jsou zpět

Ahoj Adlen

příběh mne pobavil. Díky za něj

Re: Těhotní muži aneb mimozemští simíci jsou zpět

Adlen
Díky, mě ti mimozemšťani taky docela pobavili. Teda až do teď. Fakt nechápu, čím je moje rodina tak provokuje, ale právě se to stalo zase :-D

Jen co Christian vyřešil problém se svými dvojčaty, kterých se ujal jejich dědeček vědátor a odstěhoval se společně s nimi za město, se světlo objevilo znovu. "Co proti mě simíci z vesmíru mají? Proč tohle dělají a proč........ oh ou, zase mi září břicho!"
Mag

Re: Těhotní muži aneb mimozemští simíci jsou zpět

Mag
Odpověď na tento příspěvek od Adlen
Úžasné nevěděla jsem že chlapi umí rodit..

Re: Těhotní muži aneb mimozemští simíci jsou zpět

Sceptre
Také mám zkušenost,
zatím neporodil  Asi si to nechám...
Tedy nevím jak to technicky je možné, ale je to sranda

Re: Těhotní muži aneb mimozemští simíci jsou zpět

Vidíš a já se ještě ani nedočkala únosu