Svadobná hostina

Zdravím. Mám menší problém so svadobnou hostinou a celkovo s večierkami. Keď chcem niekoho pozvať , tak samozrejme môžem , ale nemôžem pozvať nikoho z mojej rodiny a keď som to skúšal aj cez Master Controller , tak vypísalo , že nikoho nepozná a má ísť do ulíc. Veľmi večierky v hre nerobím takže ak to tak má byť , ospravedlňujem sa za zbytočnú tému.

Vopred ďakujem za odpoveď  .

Re: Svadobná hostina

Andy233
Ahoj,nedávno jsem vdávala Siminku.Její rodiče jsem musela na místo konání svatební hostiny poslat ručně(kliknout na ikonku na mapě,kde se hostina/večírek koná).V nabídce Uspořádat večírek ti to rodinné Simíky,kteří jsou v aktivní rodinně,nenabídne.Aspoň mně se to tak děje.
Ale Simíka rodiče,kteří bydlí v jiném domě,tak ty mi v nabídce večírku nabídne normálně.

Re: Svadobná hostina

Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Sebi,  já večírky nepořádám,takže nemám představu jak to chodí.
Možná bude o něco moudřejší Povichr, protože ta dost hraje.
Andy, díky za radu

Re: Svadobná hostina

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Andy233
Ďakujem Andy  . Skúsim poslať rodičov a ostatných na návštevu ku niekomu a tak ich pozvať (je to trošku podobné). Keď to nepomôže tak to urobím ručne.

Nevadí Moni , aj tak ďakujem

Re: Svadobná hostina

Povichr
Mně už se to taky stalo a nejen s rodinami. Simíci, kteří bydlí jinde a za které nehraješ se mohou náhle ztratit. Asi je hra posílá někam na dovolenou.

Nenašla jsem je ani v barácích, kde původně bydleli. Asi nějaká migrace a nebo spíš krpa. :)

Re: Svadobná hostina

Andy233
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Není zač,ráda poradím,když vím