Stavby od SimLucky

1234 ... 10

Stavby od SimLucky

SimLucka
Ahoj všem, protože tady je moje mamka, tak postupně, když na tomhle fóru byla, tak se mi také zalíbilo a tak jsem se zaregistrovala také. Ráda stavím a budu sem dávat domečky, zámky, prostě vše co postavím když se mi to povede :) tak doufám, že se Vám budou moje stavby líbit
Vše nejde hned nejlépe, ale cvik dělá mistra.

Re: Stavby od SimLucky

Povichr
Ahoj SimLucko. Velmi mě těší, že se ti u nás líbí.
Těším se až tě lépe poznám.

Re: Stavby od SimLucky

Štěpán Filous
Odpověď na tento příspěvek od SimLucka
Taky tě tu vítám, těším se na další simácké příznivce.

Re: Stavby od SimLucky

SimLucka
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Moc děkuji, tak na ukázku moje poslední stavba :) doufám, že se bude líbit.

Vše nejde hned nejlépe, ale cvik dělá mistra.

Re: Stavby od SimLucky

Povichr
Rozhodně umíš člověka ohromit.
Taková luxusní stavba. Ty nebudeš nováček ve stavění. Tleskám

Re: Stavby od SimLucky

SimLucka
Děkuju, nováček opravdu nejsem, stavím asi 4 roky, ale ze začátku to byly samé krabice, čtyři okna, dveře a střecha, barvy nesladěné, nábytek příšerný, ale teď je to o hodně lepší, mamka mi hodně radí a komentuje, když stavím

Vše nejde hned nejlépe, ale cvik dělá mistra.

Re: Stavby od SimLucky

Povichr
Já ráda vybavuji domy, ale nemám moc trpělivost vymýšlet si barvy a vzory. Je super, že máte s mamkou stejné zájmy.

Re: Stavby od SimLucky

Totodile7625
Nádhera! Naozaj krásny ... no to nie je domček ani. Som naozaj zvedavý na dalšie výtovry, lebo tento sa mi moc páči.

Re: Stavby od SimLucky

Štěpán Filous
Wooow!!!  , teda já se ti klaním  . To je moc a moc hezká stavba, řekl bych že se tu objevila další nadáná simácká duše.

Re: Stavby od SimLucky

Vlasta Drábková
Tak tě Lucko vítám a jsem ráda,že sis založila téma.Zámek je pěknej.
Doufám,že u toho aspoň chvíli vydržíš!
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Stavby od SimLucky

Odpověď na tento příspěvek od SimLucka
Tak ještě jednou vítej

Zámek je moc pěkný

Re: Stavby od SimLucky

Dave Luv
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
Vítám další tvořící členku fóra

Vlasta Drábková napsal(a)
Tak tě Lucko vítám ....
Jsem si říkal, čí dcera to je

Re: Stavby od SimLucky

Vlasta Drábková
Dave Luv napsal(a)
Vítám další tvořící členku fóra

Vlasta Drábková napsal(a)
Tak tě Lucko vítám ....
Jsem si říkal, čí dcera to je
 Uhodls.. Je to moje holka.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Stavby od SimLucky

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Stavby od SimLucky

SimLucka
:D tak teď jste mě potěšili :) jsem ráda že se Vám zámeček líbí, ale od mamky se mám pořád co učit  tenhle zámek budu i vybavovat, už teď mám udělanou kuchyň, vstupní chodbu a knihovnu. Postupně sem budu dávat obrázky interieru, tak doufám, že se Vám bude líbit stejně jako venek zámku :) zítra sem dám ochutnávku
Vše nejde hned nejlépe, ale cvik dělá mistra.

Re: Stavby od SimLucky

SimLucka
Tento příspěvek byl aktualizován .
Tak, další stavby, tyhle domy existují, takže je to dělaný podle originálu :)

Akorát se omlouvám za tu mřížku jinak co říkáte?
Vše nejde hned nejlépe, ale cvik dělá mistra.

Re: Stavby od SimLucky

Štěpán Filous
Tento příspěvek byl aktualizován .
Mě se to jako celek líbí. Jenom bych sem asi dal spíš fotky jak ty domy vypadají zepředu, jinak tý mřížky sem si ani nevšim. Domy se určitě hodí do města, protože vyhlížejí obyčejně, ale hezky.

Re: Stavby od SimLucky

Povichr
Podobné domy se najdou i u nás v okolí.
Souhlasím se Štěpánem, že bychom je chtěli vidět i zepředu. Vypadají, že jsou prostorné a to se simíkům musí líbit. Hezká práce.
Ten růžový je pro celebrity?

Re: Stavby od SimLucky

Vlasta Drábková
Kdybych měla být trošku přísná Lucko,tak být na tvém místě,tak tyhle domy nestavím.Vím,že je máš podle předlohy,ale z tvé fantazie se mi líbí daleko víc.Těším se od tebe na nějakou pěknou stavbu
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Stavby od SimLucky

SimLucka
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Povichr napsal(a)
Podobné domy se najdou i u nás v okolí.
Souhlasím se Štěpánem, že bychom je chtěli vidět i zepředu. Vypadají, že jsou prostorné a to se simíkům musí líbit. Hezká práce.
Ten růžový je pro celebrity?
Jestli chcete je vidět ze předu, tak klidně. Ten růžový pro celebrity není  on je opravdu růžový