Stárnutí štěněte

1 zpráva Volby
Odpovědět | Témata

Stárnutí štěněte

ArSePo
Administrátor
Dotaz od AnKa23: Ahoj(te) , mám problém , v hre som si vipla starnutie a adoptovala som si šteniatko ktoré logicky , samo od seba nenarastie... skúšala som aj upiecť tortu so sviečkami ale neukazalo mi možnosť aby sviečky sfuklo šteniatko... neviem ako spraviť aby dospelo bez toho aby som zapla starnutie... Dúfam že mi budete vedieť pomôcť ,inde som nič nenašla . Vopred ďakujem za odpoveď :)

Pokud nezapneš stárnutí musíš použít cheaty. Viz návod zde: Testovací cheaty/ Kompletní úprava Simíka v CASu
https://arsepo4.blogspot.com/2014/09/testovaci-cheaty.html