Společenská skupina: Sporťáci

Povichr

Je vemi výhodné, když se váš simík stane součástí minimálně jedné společenské skupiny.

Klikem na simíka objevíte interakci: Zjistit,co se děje ve společenských skupinách.

Co musí simík udělat, aby získal vliv ve skupině Sporťáci:

Rozpis konkrétních činností:

Simík se plněním těchto pokynů může vyšplhat až na 10 úroveň.
Bude tak získávat nové možnosti a interakce mezi simíky.

Vliv se dá zvyšovat i zakoupením za 2000 bodů v odměnách.

Re: Společenská skupina: Sporťáci

ZuzuKa
Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli neexistuje nějaký mód nebo patch, který by znemožnil získávat příslušnost v jednotlivých soc. skupinách. Podobně jako je nějaký mód na zombíky. Děkuji předem za odpověď, Zuzka

Re: Společenská skupina: Sporťáci

Ahoj :)

tak to nevím. Nezaregistrovala jsem nic takového